Wij reizen naar Italië via Zwitserland. We hebben de travel data op 0 euro gezet. Moeten we dan nog steeds onze 4g uitschakelen of is dat niet meer nodig? Alvast bedankt 🙏🏻
Vraag
•
In het buitenland
2.5K
4
0
Afgelopen weekend herlaad ik in het buitenland mijn prepaidkaart met 15€ enkel data. Tot mijn verbazing stel ik vandaag vast data al op is. Blijkbaar heb ik afgelopen weekend 15€ belwaarde ontvangen met bonus 5GB data waardoor ik op het internet kon. Had sms ontvangen 15€ herladen. Vandaag probeerde
Vraag
•
In het buitenland
903
3
0
0
Wat zijn enkele manieren waarop je je mobiele dataverbruik kunt verminderen? Deel je tips en trucs om je dataverbruik te beheren en te voorkomen dat je over je limiet gaat. Heb je bijvoorbeeld een bepaalde app of functie die je uitschakelt om mobiele data te besparen? Of gebruik je een specifiek typ
Vraag
•
5G
1.8K
6
Geaccepteerde oplossing
Wat is de beste optie om toch internet te behouden bij een reis door Zuid Afrika voor 15 dagen ? Mogelijk om iets te activeren bij Orange , of toch een extra simkaart aanschaffen ?
Vraag
•
In het buitenland
2.4K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Kan men een vervallen pay SIM card opnieuw activeren ?
Vraag
•
Gebruik
653
1
0
Welke methodes passen jullie zoal toe om je Go Extreme als router in te schakelen? Mvg,
Vraag
•
Internet Everywhere
2.2K
2
0
0
Mijn 4G werkt niet zo goed Altijd als ik het opzet dan valt het direct uit als iemand mij hiermee kan helpen zou ik dat fijn vinden
Vraag
•
Internet Everywhere
600
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een herlaadkaart waarmee ik optie internet kan kiezen van 8gb. Hiervan is momenteel 5gb over te gebruiken voor 28/06/2023. Toch krijg ik melding dat mijn internet opgebruikt is. Hoe kan dit?
Vraag
•
Gebruik
765
2
0
Ugh iedereen, Met de zomer voor de deur deelt Totem graag een paar tips en tricks over het controleren van mobiele data. Het kan je helpen een onaangename verrassing te voorkomen 😊 Dit zijn de toepassingen die de meeste data verbruiken: - Muziek streamen en podcasts: tussen 40 en 50 MB per uur - Ne
Vraag
•
.Netwerk
3.4K
7
0
Waarom in buitenland (Nederland)ik heb niet internet op mijn gsm?
Vraag
•
.Netwerk
1K
2
0
0