Geaccepteerde oplossing
Sinds enkele weken is mijn internet via de flybox niet meer stabiel. Met momenten gaat alles goed voor normaal gebruik, maar dan wordt het plots tergend traag. Bij het raadplegen van mijn verbruik zie ik dat het daar alvast niet aan ligt, nog meer dan de helft van het volume beschikbaar. Wat ik al g
Vraag
•
.Netwerk
2.1K
3
0
0
Mijn ouders kunnen niet meer bellen via GSM vanuit het buitenland nadat hun abonnement tijdelijks werd gestopt. Ik veronderstel dat het niet mogelijk is om de GSM wel nog te gebruiken tijdens het tijdelijk stoppen? Hoe kan dit terug geactiveerd worden?
Vraag
•
In het buitenland
804
1
0
0
'We underestimated the IT problems': why Orange is seeing more and more customers leaving!!!
Vraag
•
Suggestie
864
1
0
Hallo iedereen, ik moest deze ochtend in een andere gemeente zijn, en plots had ik totaal geen verbinding meer met 4G. Dit kwam naar 3G en dan had ik zelfs geen netwerk meer… moest men gsm volledig heropstarten en dan schommelde dit telkens van service naar niets.. Hoe kan dit zomaar?
Vraag
•
.Netwerk
541
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo ik wil sms sturen of telefoneren en zegt dat ik niet op het netwerk geregistreerd ben??? Wat kan ik best doen aub Grt Guy
Vraag
•
.Netwerk
1.7K
3
0
Sinds een kleine 3 weken heb continu weinig bereik met mobiel internet. Zelfs soms geen internet terwijl mijn facturen perfect betaald worden. Ben speciaal overgestapt omdat orange een goed bereik heeft en goed mobiel internet. Mvg, Bart
Vraag
•
Internet Everywhere
935
3
0
0
Ik wil mijn belkrediet omzetten in data via de WEBSITE maar dat lukt niet meer , is hier oplossing voor? Simkaart steekt NIET in geen gsm !!
Vraag
•
Gebruik
804
1
0
0
Als je databundel vervallen is op een prepaid simkaart werkt het mobiel internet dan nog via je belkrediet?
Vraag
•
.Netwerk
400
1
0
0
In oktober had extra mobiele data omdat ik geen eigen woonst meer had. Nu ondervond ik op verschillende plaatsen dat mijn mobiele data het niet meer deed. Maar er wel internet aanwezig was maar geen openbaar internet. Hoe kan ik dat oplossen?
Vraag
•
.Netwerk
564
0
0
Hallo, Schijnbaar krijg ik VoLTE niet aan de praat. VoLTE is ingeschakeld op de telefoon. In bijlage een aantal screenshot. (imei heb ik gewist) Misschien dat iemand weet waarom.
Vraag
•
.Netwerk
1.6K
2
0
0