Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Thank you

Kan ik mijn Orange thank you 4gb door geven aan een ander familielid die niet op dezelfde factuur staat ? Bedankt bij voorbaat.

Vraag

• 

Gebruik

1.1K

1

0

0

• Londen

Klopt het dat de UK nog steeds in zone 1 behoord en dat we surfen aan tarieven van de EU? Dank u

Vraag

• 

.Netwerk

739

1

0

0

• Geen correcte werking van de Orange app

Hey, Voor de zoveelste maal mijn herlandkaart herladen via de Orange app. Deze is lang niet up-to-date. Na mijn herlaad beurt die online is betaald via de KBC app krijg ik sms berichten van ofwel de bevestiging van herlading en ook dat mijn belwaarde minder bedraagt dan €5 en moet herladen? Dit is r

Vraag

• 

Internet Everywhere

490

0

0

0

• Factuur van herlaadkaart

Beste, Afgelopen week kocht ik 8 GB aan mobiele data op mijn herlaadkaart voor € 15. Ik kan hier nergens een factuur van terug vinden. Niet in mijn mailbox nog in mijn klantenzone. Is het mogelijk om van een herlaadkaart facturen te ontvangen? Dank bij voorbaat voor uw antwoord. Mvg, Gabriel

Vraag

• 

Suggestie

3.6K

1

0

0

• Easy switch

Via easy switch van Telenet naar Orange. Modem internet en tv geïnstalleerd per 28/11. Krijg toch nog factuur van Telenet te betalen. Orange legt schuld bij Telenet en andersom. Wat doen ? Betaal geen 2 facturen

Vraag

• 

.Netwerk

1.5K

1

0

0

• Activatie sim kaart

Op 10/12/2022 de activatie van sim kaart gedaan en tot op heden nog steeds geen service. Meerdere malen naar klantendienst gebeld en die zeggen steeds nog wat wachten. Is dit normaal? Nummer moet overgedragen worden van Mobile Vikings naar Orange. Deze sim kaart maakt deel uit van een love trio pack

Vraag

• 

Gebruik

523

0

0

0

• Easy Internet at Home

Bij Easy Internet at Home staat op er onze klantenzonepagina het resterend saldo, met o.a. databoost, hoeveel verbruik er was in de piekuren en de daluren, maar bovenaan staat er surfvolume 15 GB die nog niet opgebruikt zijn. Als ik over mijn 35 GB gedurende de piekuren zou gaan, gaat dat saldo daar

Vraag

• 

Internet Everywhere

1.4K

2

0

0

Rooming Zwitserland

Wij gaan binnenkort op vakantie naar Zwitserland niemand tips voor de rooming? Is er een tijdelijk abonnement om dit te gebruiken

Vraag

• 

In het buitenland

1.3K

2

0

• Orange flybox voor vakantiehuis Ardennen als niet-Belg

Is het mogelijk om als Nederlander een Orange Flybox aan te vragen voor vast gebruik in een vakantiehuis (eigendom) in de Ardennen?

Vraag

• 

Gebruik

943

2

0

0

Tweede surf extra kaart op zelfde abonnement

Hallo iedereen Ik heb een Go Unlimited abonnement met een surf extra kaart. Nu zou ik voor ditzelfde abonnement nog een surf extra kaart willen. Is dit mogelijk? Of is er een limiet van één extra kaart per abonnement? Alvast bedankt!

Vraag

• 

Surf Extra Card

1.4K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten