Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Waar blijft Orange met het onbeperkt mobiel internet ??

Lyca heeft hun tarief aangepast naar 300GB volle snelheid en dan trager , waar blijft Orange zelf met een aanpassing???

Vraag

• 

5G

1.7K

2

0

• 4g

Download snelheid?

Vraag

• 

5G

773

1

0

0

• ik ben in het buitenland. niet akkoord met factuur

Ik ben in Canada en heb online mijn diensten stop gezet. Dit is door Orange niet uitgevoerd. Er is nog een onbetaalde factuur waar ik niet mee akkoord ga. Hoe kan ik dit oplossen?

Vraag

• 

In het buitenland

1.4K

2

0

0

• Surf Extra Card in een Flybox

Ik gebruik een Surf Extra Card in een Flybox en dat werkt goed in België. Mijn vraag is nu kan ik die combinatie ook in de EU gebruiken? Surf Extra Card kan in de EU gebruikt worden. Maar normaal kan je de Flybox met bijbehorende Sim niet buiten België gebruiken.

Vraag

• 

Surf Extra Card

1.6K

1

0

0

• Apple Watch E-sim - Proximus kondigt aan!

Hallo iedereen! Sinds een kleine maand tevreden overgeschakeld van Proximus naar Orange! 😉 Nu ben ik een fanatieke Apple gebruiker en kwam ik vandaag dit tegen : https://datanews.knack.be/ict/nieuws/proximus-maakt-esim-volledig-digitaal/article-news-1906145.html Zal Orange dit ook snel aankondigen

Vraag

• 

.Netwerk

6.2K

6

0

• Al 14 dagen Orange klant en nog geen Simkaarten ontvangen en dus zonder mobiel bereik

29/09 om ca.12u40 klant geworden via internet/telefoon van Love trio met 2 x mobiel met nummeroverdracht. 04/10 Orange Internet, tv en wifi geïnstalleerd. 05/10 De 2 mobiele nummers buiten gebruik/uitgeschakeld door vorige provider. 11/10 Nog geen simkaarten ontvangen van Orange, Orange shop in Mol

Vraag

• 

Gebruik

1.1K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Mobiel internet overdragen

Kan ik mobiel internet dat niet is gebruikt overdragen naar volgende maand? Ik heb omwille van gratis mobiel internet en weinig verbruik geen internet verbruikt dat inbegrepen is in de prijs. Kan je dit dan overdragen zodat je de maand erna meer 4G hebt? Groeten

Vraag

• 

Gebruik

972

1

0

0

• Pixel Watch LTE

Hallo, De Google Pixel Watch LTE is net gelanceerd in een aantal landen maar niet in België. Google Pixel Watch Technical Specs - Google Store Ik vroeg mij af of het mogelijk is om met Orange via eSIM hier ook een mobiele connectie te maken in België. Ik zag al dat 'OneNumber' geactiveerd moet zien

Vraag

• 

Gebruik

1.4K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Go Light - data buiten bundel

Op de website van Orange staat dat bij een Go Light abbo het datatarief buiten bundel 0,01€ bedraagt. Klopt dit wel? Bij de andere abbo's is het telkens 0,1€.

Vraag

• 

Gebruik

1.5K

2

0

0

• SIM-kaart

Ik had geprobeerd om de esim te activeren, uiteindelijk heb ik hem terug verwijderd, maar nu werkt mijn sim kaart precies niet meer. Hoe kan ik dit oplossen? Is het de bedoeling dat ik nu gwn mijn simkaart eruit haal en puur gebruik maak van de esim? Graag wat duiding hierover alsjeblieft. Met vrien

Vraag

• 

.Netwerk

940

6

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K