Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Belwaarde omzetten in data

Hie kan ik mijn resterende belwaarde omzetten in mobiele data?

Vraag

• 

.Netwerk

2.5K

2

0

0

• Data volume

Klopt het dat we ineens van 10gb naar 20gb zijn gegaan met de go plus abonnement? Of is dit eenmalig?

Vraag

• 

5G

2.1K

5

0

• Reeds Imesh voor wifi , compatibel met devolo

Hallo Wij hebben de Imesh toestellen gekocht en zijn geïnstalleerd maar hebben toch nog soms problemen met de verbinding. Nu kregen we zo een devolo kit (magic starter dacht ik met een bakje waar wifi op staat en eentje waar Lan op staat). Ik wil deze wel gebruiken maar weer niet of ze compatibel zi

Vraag

• 

.Netwerk

426

0

0

0

• Opladen herlaadkaart vanuit Portugal

Ik woon in Portugal maar heb een Belgische simkaart van Orange. De afgelopen maanden heb ik deze maandelijks opgeladen via de volgende website: https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/online-herladen Sinds gisteren is het opeens niet meer mogelijk om mijn kaart opnieuw op te laden via deze websi

Vraag

• 

.Netwerk

794

1

0

0

• Geen mobiele verbinding binnen

Zit al sinds de zomer met een hele slechte verbinding binnenshuis voor mobiele telefonie. Idem voor al de andere personen die Orange hebben en thuis binnen komen. Heb altijd Telenet gehad zonder problemen en nu 2jaar Orange en na een jaar ineens problemen. Heb al 3 keer naar 5000 gebeld en meer dan

Vraag

• 

.Netwerk

1.3K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Surfvolume EU

Kan er mij iemand vertellen hoeveel het surfvolume bedraagt bij een Go Intense abonnement indien ik in een ander EU land ben? Wordt nergens vermeld... enkel 70gb data, (nieuwe tarief) maar hoeveel mag je daar van gebruiken in de EU?

Vraag

• 

In het buitenland

2.4K

1

0

0

• Tempo easy

Ik heb een herlaadkaart van tempo easy. De bundel met mobiel internet is opgebruikt maar wel verder surfen aan het tarief €0.10/mb. Ik kan echter niet surfen, ook al staat de 4G aan...

Vraag

• 

.Netwerk

659

1

0

0

• Esim appel watch

Wanneer kunnen we gaan lopen alleen met ons Apple Watch . het is nu 2023 en zie nog geen verandering. En is er al een datum bekent .

Vraag

• 

.Netwerk

820

1

0

0

• prijzen omhoog, service omlaag?

net gelezen dat de prijzen alweer stijgen. eerst had ik 20€, ging al naar 21€, nu naar 23€, maar de kwaliteit blijft verder dalen. vanmorgen bleeff mij gsm in oostende een hele tijd op 3G staan. vliegtuigmodus gezet en terug, even H+, daarna weer 3G. sinds 8uur heb ik weer 4G. op mijn route naar het

Vraag

• 

.Netwerk

1.8K

4

0

0

• Mobiel netwerk

Ons Mobiel Netwerk neemt een hoge vlucht met een veel betere bedekking nog Aan de kust van De ¨Panne tot Knokke In de ruime Gentse regie en in en rond Antwerpen. flink gedaan !!!

Vraag

• 

.Netwerk

836

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K