Ik ben voor de derde dag in Slovenië. Mobiel internet werkte constant goed, maar vandaag na een uitstap naar Italië werkt mijn mobiele data niet meer in Slovenië... Ik heb de apn gereset en ik heb nog mobiele data (nieuwe optie geactiveerd zelfs terwijl het normaal niet nodig is) Heeft iemand nog ee
Vraag
•
In het buitenland
763
1
0
0
Beste, Zijn er hier nog mensen die sinds 18/11 geen mobiel netwerk hebben.? En ook niet meer bereikbaar zijn via telefoon of sms'en. Ik ben woonachtig in Merksem.
Vraag
•
Gebruik
2.1K
2
0
0
Wij zijn sinds 07/2022 klant bij Orange met vast internet en mobiel internet. Niet lang nadat ik klant was geworden, zag ik dat ik opeens 5G had op in Gent. Hier was ik erg blij mee, want de snelheden lagen gigantisch hoog. Ik kon games downloaden aan bijna 100mb/s, filmpjes laadde razendsnel en muz
Vraag
•
5G
1.3K
2
0
0
Hallo ! Graag hulp aub ... Momenteel ben ik in Tenerife. Ik heb een Xiaomi redmi note 9 pro en ook een Xiaomi watch s1 active die samen geconnecteerd zijn ..Vanalles geprobeerd en het lukt niet om de hotelwifi op de foon te zetten ... Met de samsung tablet - die niet goconnecteerd is met de xiaomi w
Vraag
•
.Netwerk
1.2K
1
0
0
Waar vind ik dit ? Ik vind enkel travel data control. Dochter verbruikt te vaak buiten abonnement😉
Vraag
•
.Netwerk
873
1
0
0
Bij begin klant orange, overal wifi in huis, geen probleem met iets opzoeken op het internet of bekijken op smarttv. Nu bijna nergens deftig wifi bereik en eindeloos lang wachten tot iets oplaadt op gsm, pc of smarttv. Zelfs bij netflix kijken veel onderbrekingen om bij te laden. Heel vervelend zeke
Vraag
•
.Netwerk
1.6K
2
0
0
Ik heb een ruim saldo op mijn tempo giga staan en wil graag beltegoed in data omzetten. Er is blijkbaar een storing sinds gisterenavond. Omzetten en zelfs bijladen lukt niet . het saldo staat zogezegd op 0€ en het is geldig tot 1/1/70 Zeer vervelend !!!!
Vraag
•
Internet Everywhere
1.5K
1
0
0
Hallo, We zijn aan het twijfelen om over te stappen naar Orange (eigenlijk altijd al klant geweest bij Proximus, +10j) omwille van een goedkoper tarief. Nu is er volgens de site geen 4g dekking in ons gebied binnenshuis. Iemand nog in deze situatie? Het houdt me tegen over te stappen want als we dan
Vraag
•
Internet Everywhere
3.2K
4
0
0
hallo, heeft er nog iemand problemen tijdens het bellen naar iemand dat de persoon aan de andere kant steeds wegvalt en ik geen normaal gesprek kan voeren
Vraag
•
.Netwerk
2K
3
0
0