Is het mogelijk om als Nederlander een Orange Flybox aan te vragen voor vast gebruik in een vakantiehuis (eigendom) in de Ardennen?
Vraag
•
Gebruik
943
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen Ik heb een Go Unlimited abonnement met een surf extra kaart. Nu zou ik voor ditzelfde abonnement nog een surf extra kaart willen. Is dit mogelijk? Of is er een limiet van één extra kaart per abonnement? Alvast bedankt!
Vraag
•
Surf Extra Card
1.4K
1
0
0
Heel graag hierop een antwoord aub: wat zijn smart data? Waarom kost dit bvb 25€/maand? Terwijl ikzelf Go Intense heb als mobiel internet …
Vraag
•
.Netwerk
1.1K
1
0
0
Hallo, In my orange app zie ik myn abonnement en dat van myn vrouw. Ik zou ook het reeds bestaande abonnement van de kinderen willen zien in de app. Hoe doe ik dit ?
Vraag
•
.Netwerk
1.2K
1
0
0
Er is een promo voor Go Plus-abonnement bij mobiel internet van 21 euro naar 16 euro per maand. Maar als voorwaarde staat op de website dat je nieuwe klant moet zijn. Ik vroeg medewerkers in een Orange shop over deze voorwaarden: en ze vertelden mij als je belt naar Orange, dan is het mogelijk dat o
Vraag
•
Gebruik
1.5K
3
0
0
Ik heb een abonnement en thuis heb ik steeds verbinding op mijn gsm, mobiele data staat aan en telkens als ik buiten ga heb ik geen internet verbinding
Vraag
•
Internet Everywhere
1.5K
1
0
0
Ik heb een zakelijk abonnement (Go Extreme) in combinatie met een Surf Extra card. Deze extra card werkt perfect in bv. een iPad. Ik kan zonder problemen surfen via 4G. Ik heb deze kaart echter aangeschaft om te gebruiken in een Getac tablet met Windows 10. Deze tablet heeft een ingebouwd sim-card s
Vraag
•
Surf Extra Card
930
2
0
0
Bests, Sinds afgelopen weekend heb ik meermaals geen bereik en geen toegang tot 4g. GSM is meermaals heropgestart en lost het probleem niet op
Vraag
•
.Netwerk
821
1
0
0
Ik heb sedert een paar weken de Flybox staan. Tot op heden nog niet gelukt om aan de praat te krijgen. Ongeldige sim blijkbaar, en als ik in het overzicht van mijn producten kijk staat de Flybox er niet tussen. Ik lees dat er nog problemen zijn om het ding aan de praat te krijgen. Na uren wachtmuzie
Vraag
•
Internet Everywhere
1.5K
2
0
0
Ik had hiervoor een mobilevikings abonnement met 50gb data. Nu heb ik een Orange abonnement met 70gb data, maar deze gaat veel sneller op (en is trager) is er een reden dat de data zo snel opgaat?
Vraag
•
.Netwerk
701
1
0
0