Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Verbinding met Proximus

Beste, Regelmatig stel ik vast dat sms verbinding tussen Proximus én Orange niet toekomt. Ook Whatsapp naar Proximus nummers is lang onderweg. Heeft iemand hier ervaring mee of oplossingen ❓🙏

Vraag

• 

.Netwerk

593

0

0

0

• Geaccepteerde oplossing

factuur betaald en geen internet

heb mijn factuur betaald en toch moet ik nog 8 dagen wachten eer ik mijn mobiel internet krijg is dat normaal?

Vraag

• 

Internet Everywhere

851

1

0

0

• Nieuwe SIM kaart blijft niet ontvangen

Op 31/08 aanvraag gedaan om de prepaid kaart van mijn partner (bij Proximus) om te zetten naar een abonnement bij Orange. Teruggebeld en werd ik van kastje naar muur gestuurd en niemand die mij eigenlijk wou/kon helpen. Op 13/9 dan toch medewerker die liet weten dat de eerst aanvraag mislukt was en

Vraag

• 

Gebruik

1.6K

2

0

0

• Persoonlijke hotspot verbinden met laptop

Ik heb een iPhone en zou graag mijn mobiel internet gebruiken op mijn hp laptop. Wanneer ik mijn persoonlijke hotspot wil verbinden, staat er dat dit niet mogelijk is. Hoe los ik dit op?

Vraag

• 

Internet Everywhere

887

1

0

0

• Extra gekochte mobiele data werkt niet

Ik heb daarstraks extra mobiele data gekocht en dit werkt niet. Wanneer ik het probeer te gebruiken word ik steeds weer verwijst naar de pagina om mobiele data te kopen. En dan krijg ik een error.

Vraag

• 

Gebruik

1.1K

2

0

0

• Abonnement

Beste Het is eerste keer ik een toestel met een abonnement zou kopen Eer staat 99 euro +53 maandelijks Dus als ik het snap betaal ik 1x 99 en dan maandelijks 53 Maar hoelang hang je dan vast aan dit abonnement Mvg

Vraag

• 

Suggestie

2.6K

2

0

0

• 4g werkt niet meer

Mijn 4g werkt al 2 dagen niet meer. Facturen zijn betaalt aan mijn gsm ligt het ook niet. Probeer al 2 dagen bij het 5000 nummer binnen te geraken maar dat is precies onmogelijk.

Vraag

• 

Gebruik

835

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Mobiel netwerk buiten abonnement

Ik heb deze maand mijn mobiel netwerk iets te vroeg reeds bereikt. Ik zou eenmalig deze maand iets meer willen betalen om meer mobiel netwerk te hebben maar ik vroeg me af of ik beter meteen 5 MB bijkoop of ik gewoon kan instellen dat ik tot €10 boven budget mag gaan? Welk is het voordeligst qua aan

Vraag

• 

Gebruik

910

1

0

0

• Flybox geen simkaart ontvangen

Goedemiddag, Op 2 september heb ik een flybox besteld en vervolgens ontvangen. Echter heb ik nooit een simkaart ontvangen. Ik heb meerdere keren de klantendienst opgebeld, maar ik krijg van hen geen duidelijkheid. Ik heb een blanco simkaart opgehaald in de orange winkel, en vervolgens de klantendien

Vraag

• 

.Netwerk

793

1

0

0

• Mobiele data in NY

Hallo, ik ben sinds gisteren in NY. Ik heb een extra eenmalige bundel (best destinations) gekocht voor op internet te kunnen maar het lukt niet. Is er nog een speciale setting dat ik moet veranderen op mijn telefoon?

Vraag

• 

In het buitenland

915

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten