Geachte. Ik ben inmiddels al meer dan een week klant bij orange met tv+internet en 3 gsm abonnementen. Alles werkt naar behoren behalve het mobiele internet. Ik heb hier nu al paar keer overgebeld. Na een dikke 30 min wachten krijg je een medewerker aan de lijn , iedere keer krijg ik het zelfde verh
Vraag
•
Internet Everywhere
866
1
0
0
Gestart met 68€ pm. Nu 133€ betaald omdat ik buiten mijn bundel was geweest. Bij Telenet stond mijn mobiel internet bijna altijd aan en niks extra van kosten. Mijn vraag..met wat verbruik ik het meest? Ik download niet en heb abbo Go Plus. Mobiel staat nu niet meer aan als ik buiten ben maar toch he
Vraag
•
Suggestie
3.4K
2
0
0
Kan het zijn dat ik bij mijn verbruik in de app. Mobiel internet in het buitenland 30€ zie staan terwijl ik nog 2 GB in surfvolume heb opdezelfde dag. Nieuwe facturatieperiode is pas gisterenavond gestart en ik ben niet online geweest?
Vraag
•
.Netwerk
1.3K
2
0
0
Hallo allemaal Ik ben in spanje en geraak niet op het mobiele internet, alles is betaald van men abonnement, data verbruik staat aan, en heb nog data in men bundel ook , gsm ook al heropgestart, aan wat zou dit kunnen liggen? Op wifi gaan lukt wel, alvast bedankt voor jullie hulp
Vraag
•
.Netwerk
1.3K
1
0
0
Ik zit met het Orange abonnement: Go Extreme. dat wil zeggen dat ik 70 GB kan verbruiken ib België & in de rest van Europa kan ik tot 40GB verbruiken. is er een mogelijkheid om meer GB bij te kopen om verder te kunnen surfen in Europa? ik zit nu namelijk op 39 GB van mijn 40GB en ik ben hier nog een
Vraag
•
In het buitenland
902
1
0
0
Hoi, Ik ben een paar dagen in België komen wonen, niet ver van de Nederlandse grens. Nu heb ik in in mijn woonruimte helemaal geen internetverbinding/wifi en dat wil ik wel graag. Vooral omdat ik erg slecht bereik heb in mijn woning op het Nederlandse netwerk. Wanneer ik mijn adres invul op de site
Vraag
•
.Netwerk
3.3K
1
0
0
Zopas een Love go plus abonnement afgesloten maar ik heb geen netwerk, niets... Wie kan mij helpen onze lokale Orange winkel is permanent weg.
Vraag
•
.Netwerk
777
1
0
0
Als ik overstap van een abonnement bij proximus, naar een abonnement bij orange, hoe gebeurt dat dan juist. Moet ik zelf het abonnement bij proximus opzeggen of doet orange dat. En krijg ik dan ook een nieuwe simkaart in de brievenbus?
Vraag
•
Gebruik
1.3K
3
0
0
Titel.... En ze vragen om te bellen, maar ik heb natuurlijk geen verbinding op te bellen 😁
Vraag
•
.Netwerk
1.6K
2
0
0
waarom krijg ik geen sms van orange als ik Frankrijk binnenrij . Dacht dat dit wettelijk verplicht was.
Vraag
•
In het buitenland
1.3K
2
0
0