Dag, ik heb laatst een bericht gekregen van Orange waarin stond dat als je je kaart herlaadt boven de €10, je 3G bovenop je mobiele internet krijgt binnen de 24 uur. Na 3 dagen heb ik dat nog steeds niet ontvangen. Hoe kan dat?
Vraag
•
.Netwerk
2.6K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Bij deze even een shout-out naar Orange om hen te bedanken voor de 5GB mobiele data die we kregen. Ik ben apotheker-vervanger en dus steeds op verplaatsing aan het werk. Ik kan niet overal op de WiFi en dus helpt deze extra hoeveelheid aan mobiele data me erg goed! Dus dikke merci aan Orange! Stay s
Vraag
•
Gebruik
2.7K
1
0
Heb online voor op de camping een flybox aangeschaft. ik heb de optie genomen om voor €129,- de flybox te kopen. je kon in de shop (precorona tijd) de optie nemen om een losse Data-sim aan te schaffen voor €20 per maand (150GB) . Niet makkelijk te vinden , maar toch gelukt om dit ook online te beste
Vraag
•
.Netwerk
3.1K
2
0
0
Ik lees overal maar dat de mensen nu extra data krijgen in deze "corona" periode. Maar blijkbaar niet voor de Orange Flybox klanten? Is toch ook "internet@home"?
Vraag
•
.Netwerk
5.5K
1
0
Dankjewel Orange voor de 5Gb mobiel internet, maar toch gek dat je gratis mobiel internet krijgt, terwijl heel veel mensen thuis zijn en dus hun wifi gebruiken. Of zie ik dat verkeerd?
Vraag
•
Gebruik
1.5K
1
0
0
Nu ik heb abonnement van 20€ met 4g maar ik heb in de web gezien er is 5g data met dezelfde prijs !!! Hoe kan ik mijn abonnement verhogen ? Alvast bedankt.
Vraag
•
Internet Everywhere
2.5K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo! Ik heb op 11/03/2020 een iphone 11 gekocht in de shop op afbetaling en koala-abonnement. Nu heb ik het probleem dat mijn 4G niet werkt. Eerst dacht ik dat het zou kunnen liggen aan het feit dat ik van een herlaadkaart overgegaan ben naar een abonnement maar volgens mij is die overgang allang
Vraag
•
.Netwerk
7.9K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb eergisteren 1GB gekocht met sms betalen, dit is gelukt. De eerste dag had ik 150 mb verbruikt ( facebook, instagram, catawiki ) De 2de dag 's morgens staat er niets meer op. Kan ik ergens nakijken waar al die data naar toe is gegaan? Alvast bedankt!
Vraag
•
Gebruik
3.4K
3
0
Beste, ik heb een onbeperkt internet abonnement.. Van zodra ik over de 20 GB zit kan ik gwn geen muziek beluisteren of een filmpje bekijken op youtube.. 15 seconden laden om dan 2 seconden te kijken zo elke keer opnieuw.. Vind dit echt niet kunnen.. Dit is toch niet onbeperkt eh
Vraag
•
.Netwerk
4.4K
4
0
0
Ik wil graag een Traveller Data Pass kopen aangezien ik in Zwitserland ben voor het werk. Ik heb een Tempo herlaadkaart momenteel, en volgens de website kan ik een Traveller Data Pass toevoegen als optie in mijn Klantenzone. Die optie is echter niet beschikbaar voor mij. Weet er iemand hoe ik die ka
Vraag
•
In het buitenland
2.8K
3
0
0