Ik heb vandaag mijn flybox ontvangen maar zonder simkaart. Ik kan mij niet aanmelden bij de klantendienst want hiervoor heb ik een pukcode nodig die op de simkaart staat. Ook raak ik niet binnen bij de telefonische klantendienst 5000... Wat kan ik doen ?!
Vraag
•
.Netwerk
2.8K
1
0
0
Hallo allemaal, sinds zes april heb ik een flybox, alles werkt perfect maar ik kan me niet als admin aanmelden. Standaard wachtwoord admin werkt niet. hoe kan ik dit oplossen? Ik probeerde mij ook aan te loggen in de klantenzone maar daar voor heb ik mijn telefoonnummer van mijn simkaart nodig maar
Vraag
•
.Netwerk
2K
1
0
0
Ik ben op zoek hoe ik mijn twee flyboxen, op verschillende locaties, met elkaar kan verbinden middels een permanente vpn verbinding. Kan mij iemand dit uitleggen? Walter
Vraag
•
.Netwerk
2.7K
1
0
0
Hallo, Ik heb al mijn data verbruikt op mijn flybox (per ongeluk onedrive laten syncroniseren, dom ik weet het). Dan heb ik via extra opties en diensten 10 euro bijgekocht. Die verschijnen mooi in mijn klantenzone. Echter ik had verwacht tegen de normale snelheid te kunnen surfen maar ik blijf tegen
Vraag
•
Gebruik
4.4K
1
0
0
Zou er mij iemand kunnen uitleggen hoe ik deze port, port 32303 kan toevoegen op mijn flybox?
Vraag
•
Gebruik
4.6K
1
0
0
Dag allemaal, Wij hebben een Flybox met 15GB (voor 15€/maand) en kopen hier maandelijks een uitbreiding voor 5€ voor. Hier kwamen we twee jaar goed mee toe maar sinds Corona niet meer. Ik zie dat er ook een 150GB bestaat voor 20€, hetzelfde als wij momenteel betalen dus maar met veel meer GB. Hoe ku
Vraag
•
.Netwerk
2.2K
2
0
Hallo! Ik heb een kleine vraag / probleem met mijn nieuwe flybox. Ik heb deze onlangs aangekregen en tijdens het instellen hiervan stuit ik op een probleem. Wanneer ik voor het eerst naar flybox.home ga moet ik inloggen met de admin en dan krijg ik het quicksetup menu waar ik nieuwe wachtwoorden etc
Vraag
•
.Netwerk
3.9K
2
0
0
Dag, ik heb laatst een bericht gekregen van Orange waarin stond dat als je je kaart herlaadt boven de €10, je 3G bovenop je mobiele internet krijgt binnen de 24 uur. Na 3 dagen heb ik dat nog steeds niet ontvangen. Hoe kan dat?
Vraag
•
.Netwerk
2.6K
2
0
0