Ik wil even dit kwijt. Als je 20 GB is opgebruikt in Belgie of binnen de EU kun je nog perfect hetzij het in iets minder beeldkwaliteit streamen met bijvoorbeeld VRT NU of VTM GO. Ik dacht altijd dat het beeld dan veel meer zou gaan haperen. Dit valt reuze mee. Dit bespaard weer extra kosten voor he
Vraag
•
Suggestie
2K
2
0
Hallo Sorry als ik in herhaling van met deze vraag, maar ik zou op mijn flybox een guest account willen die slecht beperkt toegang heeft tot mijn data. Waarom? Ik heb huisgenoten, maar die streamen 24/7, Zelfs als ze slapen zetten ze hun netflix niet uit. Dus dacht ik: als ik het guest acount active
Vraag
•
.Netwerk
3.6K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Kun je nog goed bijvoorbeeld VRT NU gebruiken om daar programma's of live uitzendingen te zien ook als je GB in je bundel verbruikt is?
Vraag
•
Gebruik
2.8K
3
0
0
Mijn instagram werkt plots niet meer op 4G, maar wel op wifi. Weet iemand hoe dit komt?
Vraag
•
.Netwerk
1.6K
2
0
0
Regelmatig gaat de Flybox(Huawei) modem in storing. De rode led brand en er is geen verbinding met het 4G-netwerk. Het lokale wifi-netwerk is wel nog actief. De enige oplossing is de modem herstarten door de stekker even uit het stopcontact te nemen of herstart via webinterface. Na het opstarten wer
Vraag
•
Internet Everywhere
6.5K
3
0
Beste Orange, 23/12/19 om 17u is mijn abonnement bij jullie stopgezet en is mijn tel nr overgezet op een prepaid kaart. 30min later ben ik bij Telenet langs geweest om mijn tel nr te laten overzetten naar hun. Ondertussen zijn we 4/01/20 en hebben jullie mijn tel nr nog steeds niet vrijgegeven en ka
Vraag
•
.Netwerk
4.3K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Langs deze weg zou ik graag weten waar ik mijn surfvolume kan controleren van mijn gsm. Ben laatst overgeschakeld naar koala. Nu kreeg ik laatst een bericht van Orange dat mijn volume volledig opgebruikt is. In totaal 10 gb erdoor. Heb niet meer gedaan dan anders bij mijn vorige provider. Ben wel vo
Vraag
•
Gebruik
6K
4
0
Sinds een paar dagen kan ik geen mails meer versturen met mijn telenet adres via orange flybox via mac mail. Via 4G hotspot op mijn telefoon lukt dit allemaal wel (is wel van telenet). Via telenet webmail lukt ook alles perfect. smtp instellingen zijn niet gewijzigd en heb ik ook nagekeken. Iemand e
Vraag
•
.Netwerk
4.5K
2
0
0
Wij willen graag een Love Duo-abonnement nemen met onbeperkt vast internet en een GSM-abonnement. We hebben dat extra GSM-abonnement echter niet nodig, en zouden dit willen gebruiken om een extra netwerk aan te leggen met een 4G router/modem (zoals de FlyBox eigenlijk). Zijn de Orange SIM-kaarten co
Vraag
•
Internet Everywhere
3.7K
2
0
0
Iemand heeft wel een Flybox in huis, waarmee hij of zij, kan internetten via 4G. Een geweldig product en gemakkelijk om mee te nemen. Doch er zijn wat nadelen aan dit product: 1. Internet gelinkt aan één adres. 2. Het verbruik van de 4G is verdeelt in stukjes en je moet altijd weer er rekening mee h
Vraag
•
Suggestie
3.4K
2
0
0