Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Flybox > Internet Connectie valt geregeld weg

Sinds kort gebruik ik aan zee een Flybox om TV te kijken, bvb via Chromecast en de app VRT.NU e.a. Maar tot mijn grote ergernis valt de connectie tijdens het kijken geregeld weg waardoor we weer een halve minuut tot een minuut moeten wachten om verder te kijken (m.a.w. de ganse tijd bufferen). Nocht

Vraag

• 

.Netwerk

6.4K

5

0

0

• wordt hotspot aangerekend?

Wordt persoonlijke hotspot extra aangerekend? Heb er nog 10 GB in mijn abonnement maar ben toch €10 buiten mijn abonnement gegaan. Weet iemand of de persoonlijke hotspot extra buiten het abonnement wordt aangerekend?

Vraag

• 

.Netwerk

3.2K

3

0

• Data ongebruikte

De data inbegrepen in een abonnement is beperkt, door verdubbeling 200 mb. Echter gebruik ik meestal enkel wifi, dus met soms een extraatje in de data kom ik ruimschoots toe. Mijn ouders hébben beide hetzelfde abonnement. Alleen heeft men papa nog een oldschool gsm en geen smartphone. Hierdoor verli

Vraag

• 

Suggestie

2K

1

0

• 4G

Wat vinden jullie van de gratis 4G dat jullie krijgen?

Vraag

• 

Suggestie

3.1K

4

0

• Extra data bij go plus??

Ik ben als LOVE klant omgeschakelt van Koala (mobiel), naar Go plus. Maar blijkbaar ben ik nu de extra (dubbele) data die ik love klant kreeg (8gb ipv 4gb) kwijt en heb ik go plus enkel 5GB. Is dat normaal? Is dan een slechte zet geweest 🤔

Vraag

• 

.Netwerk

6.6K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Klopt dit? Mobiel internet overal?

Goedemorgen, Dit las ik net elders, Orange onbeperkt mobiel internet en je kijkt met het gezin wat en waar je wil . Is dit waar kan je dan in Nederland overal via 4G kijken of wat bedoelen ze ermee, En de kostprijs?

Vraag

• 

.Netwerk

3.4K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

data package

is there any special data package for video browsing.

Vraag

• 

Internet Everywhere

2K

1

0

• Promotions

How many times we can rechage the 15€ to get the 8GB free data?is there a limit for that?is there any unlimited data packages?

Vraag

• 

Suggestie

3.2K

2

0

• DDNS

Beste, In de instellingen van mijn flybox zag ik dat als ik een DDNS wil toevoegen enkel kan kiezen uit DynDNS.org, NO-IP.com en Oray. Zijn inderdaad enkel deze te gebruiken? Daar ik een Synology NAS heb zou ik van Synology (synology.me) gebruik willen maken. De synology NAS kan via Upnp alles inste

Vraag

• 

Internet Everywhere

5.7K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten