Beste allen, sinds 7 dagen kan ik niet meer surfen via mijn Flybox. Ik krijg continu het rode lampje. De klantendienst van Orange had me aangeraden om een nieuwe simkaart te gaan halen, abonnement daarop over te zetten en opnieuw te proberen. Dit heb ik maandag dan ook gedaan. Vervolgens contacteerd
Vraag
•
.Netwerk
2K
2
0
Eigenlijk gewoon een constatatie . Als ik thuis mijn 4g test haal ik gemakkelijk downloadsnelheden van 120mb en meer (up=34mb) echter elders (waar ook goede verbinding is) haal ik bijna nooit meer dan 40mb (wat ook ok is voor mij) Staat het zo geconfigureerd dat je meer snelheid hebt op je (in de re
Vraag
•
Gebruik
2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb eens een hoge factuur gehad een tijdje geleden. Ik ging naar mijn orange-app, het bedrag buiten de bundel bleef stijgen tot 50 euro. Ik kan zelf niet bedenken waarvan dit bedrag kwam. Ik kon ook niet terugvinden waardoor dat bedrag bleef stijgen op mijn factuur. Wat kan ik doen?
Vraag
•
Gebruik
3.9K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Kun je aan een ethernetpoort van de flybox een NAS kunnen hangen? Groeten, Luc
Vraag
•
.Netwerk
3.2K
1
0
0
WiFi heel goed, maar als ik mobiel internet gebruik, dan is het heel slecht of helemaal niet. Als ik dan even op vliegtuig modus ga, dan verbind hij wel even. Kan dit opgelost worden of ligt het aan de gsm? Heb een huawei p20 mate lite. Grt Yvan
Vraag
•
.Netwerk
4K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een nieuwe abonnement. Eerst hadden ze een probleem met registratie. Nu is dat opgelost, maar heb ik totaal geen 4g verbinding. Dikwijls gebeld naar klantendienst, ik word automatisch doorverbonden naar franstalige medewerkers. Ondertussen ben ik gevestigd in vlaanderen. Raar! Ik heb uren zit
Vraag
•
.Netwerk
6.3K
1
0
Beste, ik heb een slecht bereik in mijn appartement. Indien ik verder dan 10 meter van mijn flybox ga, dan zakt het bereik dramatisch. Wat kan ik doen om dit te verbeteren?
Vraag
•
.Netwerk
3.2K
1
0
0
Ik heb een internet everywhere 15 abonnement, maar ik heb noch in maart, noch in april de extra 5 gb ontvangen. Hoe kan ik die krijgen ? Bedankt
Vraag
•
Internet Everywhere
2.4K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Als ik mij elders begeef dan thuis krijg ik normaal automatisch toegang tot mijn mobiel internet 4G. Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen maar sinds enkele dagen krijg ik geen 4G (mobiel internet) meer. Iemand nog dit probleem en die weet hoe ik dit kan oplossen?
Vraag
•
.Netwerk
5K
3
0