Geaccepteerde oplossing
Ik ben net Love Duo geworden met een “Koala” wat mijn mobiel abonnement betreft. In de winkel hadden ze mij 8 GB datalimiet beloofd omdat de limieten werden verdubbeld, maar volgens de Orange app lees ik dat mijn limiet maar 4 GB is. Klopt dat? Gaat er iets fout? Alvast bedankt voor de verduidelijki
Vraag
•
Gebruik
2.3K
1
0
Snapchat werkt niet meer op 4g al een tijdje hier.. de rest van de apps wel. Wat is de oorzaak??
Vraag
•
.Netwerk
1.8K
1
0
0
Ik wens hierbij klacht indienen ten gevolge van grove nalatigheid van Orange. Vorige werkte internet op mijn mobiele telefoon plots niet meer, in de browser kreeg ik telkens het “denial” bericht met de melding dat mijn krediet was opgebruikt ondanks het feit dat dit helemaal niet zo was. Ik kon het
Vraag
•
Gebruik
3.2K
2
0
0
Hoe kan ik mijn internet delen met de tablet van de kindjes? Krijg het niet in orde.
Vraag
•
.Netwerk
8K
3
0
Bij het testen staat poort 443 open en ik vroeg me af, hoe je deze poort kan sluiten of moet deze open staan? Gebruik Orange deze poort 443? Welke beveiliging is er of hebben jullie tips? Hebben jullie dit probleem ook of zie ik dit verkeerd? Alvast bedankt...
Vraag
•
Suggestie
3.5K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Beste Ik zou graag overschakelen naar een abonnement zoals dolfijn 15 of koala 20. Maar bij mijn abonnement die ik nu heb, dolfijn 12+, heb ik 'gratis' facebook en twitter. (10 gigabyte) Zou dit ook nog zo zijn bij een nieuw abonnement? Mvg Nicolas
Vraag
•
.Netwerk
5.1K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik krijg af en toe mobiel internet kado, maar kan de resthoeveelheid niet zien... Iemand een idee hoe je dit wel kan doen en al liefst via de app? Alvast bedankt!
Vraag
•
Gebruik
7.6K
3
0
Weet er iemand of het mogelijk is om mijn flybox te hergebruiken met een Telenet abonnement? Indien ja kan ik met mijn simkaart van de gsm als deze het zelfde formaat is hierover gebruiken? Moesten er mensen zijn die al reeds ervaring mee hebben hoor ik het graag.
Vraag
•
.Netwerk
5.5K
2
0
Gesloten
Beste, Van het weekend een switch gehaald en hiervoor online gekocht. Apparaat maakt goed verbinding met mijn wifi netwerk van thuis, maar zodra ik online mario kart wil spelen, dan vind die geen spelers. Ik heb het volgende geprobeerd: - DNS naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 > Geen succes - Vast IP > Geen Su
Vraag
•
.Netwerk
3.7K
3
0
0
Beste, Van het weekend een switch gehaald en hiervoor online gekocht. Apparaat maakt goed verbinding met mijn wifi netwerk van thuis, maar zodra ik online mario kart wil spelen, dan vind die geen spelers. Ik heb het volgende geprobeerd: - DNS naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 > Geen succes - Vast IP > Geen Su
Vraag
•
.Netwerk
1.5K
1
0