Help! ik ondervind de laatste maanden veel problemen met mijn mobiel internet in het buitenland sinds ik mijn nieuwe gsm heb. Deze heb ik sinds maart 2019. In Duitsland en Nederland heb ik normaal internet, maar van zodra ik naar een ander land ga, heb ik geen 4g meer. Ook al verander ik handmatig m
Vraag
•
In het buitenland
9.6K
3
0
0
De Surf Extra kaart komt op 2,48 euro per maand. Dat kan ik terugvinden op de website. Het is bovendien gratis als ProPack indien je Arend of hoger neemt. Maar ik kan nergens terugvinden of je 2x een surf extra kaart aan één abonnement kan koppelen. Kan ik bijvoorbeeld dit doen: 1x Arend + Surf Prop
Vraag
•
Surf Extra Card
3.5K
3
0
Hello, I am traveling Morocco for 6 days, do I have to get a Moroccan simcard when I get there or Could I keep my Orange Belgium simcard and use my mobile data?
Vraag
•
In het buitenland
1.9K
2
0
Is mijn 4g ook geldig in bv. Nederland en Frankrijk
Vraag
•
In het buitenland
3.1K
4
0
Hallo iedereen! Ik heb een router die ik graag zou installeren met een simkaart voor het 4G-netwerk. De Tempo herlaadkaart van Orange lijkt me daarvoor een goeie optie, zeker omdat deze om te zetten is naar 8GB. Het probleem is echter dat de omzetting (4GB -> 8GB) via de telefoon dient te gebeuren,
Vraag
•
.Netwerk
2.1K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen! Als ik een GSM abonnement heb met mobiele data inbegrepen, is het dan mogelijk om achteraf op de factuur te zien welke sites ik bezocht heb in een maand via het 4G netwerk? Is dit een mogelijkheid om toe te voegen of kan dit enkel beperkt worden tot het globaal verbruik? Groeten
Vraag
•
Internet Everywhere
6.7K
3
0
Hallo Ik heb eens een vraagje ik heb een dochter van 9 jaar die ik om de 14 dagen bij mij heb. En ze heeft van mijn broer een gsm gekregen voor spelletjes te spelen , en voor te leren schrijven. Nu mijn vraag is bestaan er ook simkaarten waar je enkel mobiele data dus dat ze niet kan betichten en be
Vraag
•
.Netwerk
10K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb per ongeluk aan 6 euro 500 MB 4G gekocht. Ik wou dat niet doen en ik wil het annuleren. Kan dat?
Vraag
•
Internet Everywhere
2.7K
2
0
0
Beste, Als ik een abonnement start met onbeperkt 4g. Wat is dan de snelheid van de 4g.
Vraag
•
Gebruik
2.4K
4
0