Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenbeste leden ik weet niet wat het probleem is met die facturatie van Orange... ik heb enkel een internet abonnement, de rest heb ik niet. In januari bedroeg mijn factuur 46 euro en deze maand 42 euro... terwijl het altijd al 42 euro was geweest. Iemand een idee? Met vriendelijke groet
Vraag
•
Tarieven en verbruik
1.5K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een surf extra card gehaald in de Orange shop. Een mail gekregen dat de activatie is aangevraagd. En tevens een sms om me welkom te heten bij Orange. Nu lukt het niet om te internetten met de kaart. Wel kan ik er sms’en op ontvangen, wat wil zeggen dat ze geactiveerd is? De kaart dient voor g
Vraag
•
Mobiel internet
2.7K
2
0
0
Ik heb nu al 2 dagen geen internet en vind dit heel vervelend. Gisteren heb ik gebeld met Orange en het ging opgelost worden. Maar dit is dus nog niet gebeurd, help..
Vraag
•
Mobiel internet
625
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Dag allemaal Ik ben al een hele tijd Orange klant, maar de laatste weken (ik spreek hier toch wel over een drietal weken) kan ik niet meer in de klantenzone. De pagina refreshed gewoon opnieuw naar de inlogpagina; Zeer vervelend, ik heb alles al geprobeerd - cookies en cache wissen doet niks, andere
Vraag
•
Opties en diensten
1.8K
4
0
0
Kunnen jullie bellen en mobiele data gebruiken? Ik kan dit helaas vaak niet doen.
Vraag
•
Mobiel internet
1.2K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Dag iedereen, Voor sommige mensen is het echt moeilijk om de data in de limieten te houden. Herken je je hierin ? Geef me een pluim dan ! Maar voor de nieuwe klanten heb ik een trucje. Geniet je graag van 2GB data meer en 100% gratis ? Met Orange Thank You kan je door 3 badjes te verdienen en gesche
Vraag
•
Mobiel internet
2.5K
4
0
Geaccepteerde oplossing
beste, in verband met het verkrijgen van de Belgische nationaliteit heb ik een nieuwe identiteitskaart. Hoe kan ik het naar je opsturen?
Vraag
•
Opties en diensten
931
2
0
Elke zaterdag bericht op gsm van 8888 is het veilig om dit te stoppen volgens de aanwijzingen in de sms ? Dit bedrag wordt volgens mij niet aangerekend ? Gratis bericht van Content Trend Platform S.L.: u bent ingeschreven voor de Dienst van Winsports Belgium aan 4.99 euro/week. Om te stoppen: sso.or
Vraag
•
Mobiel internet
8.4K
6
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik gebruik momenteel de Flybox modem van orange met het Easy Internet atHome (+data boost) pakket (=Home Flybox 150Gb @ 25euro/mnd) https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/home-flybox Heeft iemand een goed alternatief hiervoor bij een andere provider? Na alweer een negatieve ervaring m
Vraag
•
Tarieven en verbruik
6.5K
2
0
Beste Ik op 01/03/2023 factuur betaald van orange in de orange app maar het geeft aan dat het nogsteeds niet betaald is. Kunnen jullie dit even bekijken?
Vraag
•
Mobiel internet
1K
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties