Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Nieuwe gsm nummer

İk wil mijn huidige gsm nummer veranderen

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

6.2K

1

0

0

• Internet data niet eu

Beste, Bij transit van vliegtuig in Zwitserland kreeg ik vermelding dat ik 47 euro heb opgebruikt van mijn abonnement. Nu is het zo dat de instellingen via de app zo ingesteld zijn dat dit niet kan gebeuren. Ook was ik ter plaatse ingelogd op het netwerk van de luchthaven. Kun je dit eens bekijken e

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1.4K

2

0

• Internet facturatie klopt niet

beste leden ik weet niet wat het probleem is met die facturatie van Orange... ik heb enkel een internet abonnement, de rest heb ik niet. In januari bedroeg mijn factuur 46 euro en deze maand 42 euro... terwijl het altijd al 42 euro was geweest. Iemand een idee? Met vriendelijke groet

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1.5K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Activatie surf extra card

Ik heb een surf extra card gehaald in de Orange shop. Een mail gekregen dat de activatie is aangevraagd. En tevens een sms om me welkom te heten bij Orange. Nu lukt het niet om te internetten met de kaart. Wel kan ik er sms’en op ontvangen, wat wil zeggen dat ze geactiveerd is? De kaart dient voor g

Vraag

• 

Mobiel internet

2.7K

2

0

0

• Geen internet flybox

Ik heb nu al 2 dagen geen internet en vind dit heel vervelend. Gisteren heb ik gebeld met Orange en het ging opgelost worden. Maar dit is dus nog niet gebeurd, help..

Vraag

• 

Mobiel internet

625

2

0

0

Kan niet inloggen in klantenzone

Dag allemaal Ik ben al een hele tijd Orange klant, maar de laatste weken (ik spreek hier toch wel over een drietal weken) kan ik niet meer in de klantenzone. De pagina refreshed gewoon opnieuw naar de inlogpagina; Zeer vervelend, ik heb alles al geprobeerd - cookies en cache wissen doet niks, andere

Vraag

• 

Opties en diensten

1.8K

4

0

0

• Bellen en mobiele data gebruiken

Kunnen jullie bellen en mobiele data gebruiken? Ik kan dit helaas vaak niet doen.

Vraag

• 

Mobiel internet

1.2K

2

0

Internet en data: 2GB Gratis !!!

Dag iedereen, Voor sommige mensen is het echt moeilijk om de data in de limieten te houden. Herken je je hierin ? Geef me een pluim dan ! Maar voor de nieuwe klanten heb ik een trucje. Geniet je graag van 2GB data meer en 100% gratis ? Met Orange Thank You kan je door 3 badjes te verdienen en gesche

Vraag

• 

Mobiel internet

2.5K

4

0

identiteitskaarten

beste, in verband met het verkrijgen van de Belgische nationaliteit heb ik een nieuwe identiteitskaart. Hoe kan ik het naar je opsturen?

Vraag

• 

Opties en diensten

931

2

0

• Ongewenste sms

Elke zaterdag bericht op gsm van 8888 is het veilig om dit te stoppen volgens de aanwijzingen in de sms ? Dit bedrag wordt volgens mij niet aangerekend ? Gratis bericht van Content Trend Platform S.L.: u bent ingeschreven voor de Dienst van Winsports Belgium aan 4.99 euro/week. Om te stoppen: sso.or

Vraag

• 

Mobiel internet

8.4K

6

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen