Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenDag, ik heb een jaar geleden via Orange een smartphone aangekocht. Ik heb tot op heden echter nog geen badge ontvangen. Hoe kan ik deze alsnog ontvangen? Met vriendelijke groeten, Mario Loozen
Vraag
•
Badges
1.3K
4
0
Ugh aan iedereen! Orange heeft zijn 7e verjaardag gevierd 😊, wat vliegt de tijd! Zoals elk jaar heeft het Orange Thank You team ter gelegenheid hiervan een klein cadeautje voor jullie voorzien. Totem hoopt dat je ervan geniet 😉. Als je het nog niet gezien hebt, geen paniek, ga gewoon naar de Orang
Vraag
•
Geschenken
2.3K
7
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb dit jaar voor het eerst geen cadeau gekregen van Orange thank you voor mijn verjaardag. Iemand die weet hoe dat komt?
Vraag
•
Geschenken
1.8K
3
0
0
We zijn met drie familieleden al lange tijd lid van Orange. Nu zag ik vandaag dat bij de Orange thank you voordelen staat: "Vanaf je tiende jaar krijg je, boven op je bioscooptickets, een cadeau naar keuze: een abonnement voor een streamingplatform van luisterboeken en audiocontent of een beautyprod
Vraag
•
Geschenken
2.2K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Kun je enkel peter worden van iemand die een particulier abo aanschaft? Ik heb iemand Orange aangeraden maar die heeft nu een zakelijk abo gekozen. De sponsorcode werkt hier niet. Er staat ook duidelijk in de uitleg “particulier” maar ik vraag me af of er ook peterschap bestaat voor zakelijke klante
Vraag
•
Badges
1.2K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste leden, Ik ben zoooo nieuwschierig maar wilde even polsen welke varïerende verjaardagsgeschenken men al ontvangen heeft? Ik ben bijna gold, dus 5 jaar klant bij orange binnen 2 maand. Groetjes Helen1
Vraag
•
Suggestie
1.2K
2
0
Beste, Ik heb al eens een waardebon van 50 euro op een gsm bij Orange gekregen maar ik weet niet of ik toen een ( ondanks dat ik een abbonement heb), een los toestel mag kopen. De reden is omdat je met go extreme meestal duurdere toestellen hebt en wat extra moet bij betalen en ik sta onder bewindvo
Vraag
•
Suggestie
545
1
0
Hallo, Ik beschik sinds maart 2020 uitsluitend over een FlyBox abonnement maar heb nooit kunnen genieten van de 'Orange Thank You' voordelen. Volgens verschillende medewerkers van Orange kunnen FlyBox abonnee's geen aanspraak maken op de voordelen maar vind dit zelf nogal vreemd. Een FlyBox abonneme
Vraag
•
Geschenken
1.3K
3
0
0
Beste Orange, ik ben binnen enkele maanden Gold klant en heb dan recht op elke week recht op een gratis film ticket. Het probleem is dat ik Epilepsie heb en niet naar de cinema mag gaan. En onbeperkte data Kunnen jullie eventueel een alternatief aanbieden? Koken mag ik ook niet want ik woon alleen e
Vraag
•
Geschenken
468
0
0
Na het invullen van de xbox wedstrijd kan ik niet op volgende klikken. Alles staat aangevinkt en groen bij het invullen. Al geprobeerd op pc en mobiel, andere browser etc. Iemand die kan helpen?
Vraag
•
Geschenken
860
2
0
0