Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
@patrick2 @Josette @Cdt24801 Cdt24801 @Tinneke2 Goede avond Heb een kado aanvaard van orange was een beautyset voor mannen maar nooit iets gehad wat moet ik nu doen
Vraag
•
Geschenken
4.1K
8
0
Hallo Hoe en wanneer maak je kans op OF heb je recht op een speciaal cadeautje zoals een doos koeken of een zakjes snoepjes? Waar kan ik deze reserveren of activeren? En is het voor iedere abonnementhouder of slechts 1 cadeau per familie?
Vraag
•
My Orange app
2.9K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Bij de badges in je profiel niet die van de Orange app staat er bij diegene die je verdient hebt een datum wanneer verdient maar ook daaronder zowel bij badges die reeds verdient zijn als nog niet verdiende badges telkens steeds vb: verdient door 300 of verdient door 91. Ook bij badges die je nog ni
Vraag
•
Badges
2.9K
3
0
De registratie loopt vast, het scherm “aanmelden” komt elke keer terug. Lame
Vraag
•
Geschenken
1.3K
1
0
0
Het is super dat je bij Orange nog iets extra kan krijgen bij bv. jouw verjaardag, badges verzamelen,... maar de laatste tijd krijg ik meer de keuze uit GB en kortingen ipv een cadeau. Is dit bij jullie ook?
Vraag
•
Geschenken
3.9K
5
0
Ik mis volgende badges: - Domiciliering - Love Wie kan deze toevoegen? Thanks,
Vraag
•
Badges
2.7K
6
0
Ik heb als beloning de 3 maand gratis start 2 run gekozen. Nu krijg ik telkens de melding dat mijn code niet geldig is. Iemand een idee waaraan dit kan liggen?
Vraag
•
Geschenken
1.7K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben blij om bij Orange de zijn heel super goed en super niet duur
Vraag
•
Klantenzone
5.9K
7
0
Ugh allemaal! De Orange Thank You-stam heeft 3 nieuwe badges geactiveerd. Je kan deze verkrijgen in je klantenzone of in je My Orange-app. Je kan dus de "Goede betaler" -badges ontvangen als je voldoet aan de voorwaarden die op de OTY pagina worden vermeld. Neem gerust een kijkje op Orange Thank You
Vraag
•
Badges
11.1K
14
0
Geaccepteerde oplossing
Ik zie via de Orange app dat er sinds kort ook een goede betaler badge bestaat. Bij mij weten betaal ik steeds op tijd en correct. En toch krijg ik de badge niet
Vraag
•
Badges
6.9K
8
0