Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenIk had vanavond graag naar de film geweest met mijn Orange Thank You actie. Maar ik krijg steeds een foutmelding als ik online wil reserveren. Het is ook onmogelijk om UGC telefonisch te bereiken. Iemand raad en daad ?
Vraag
•
Geschenken
5.2K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Kun je van Orange ook producten testen?
Vraag
•
Geschenken
2.4K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik las hier ergens dat je bij de dag van de klant een geschenk zou krijgen alleen heb ik nog niks ontvangen kan dat ?
Vraag
•
Geschenken
2.3K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een vraagje aan de community, Ik heb eind maart een nieuwe gsm aangekocht via de Orange webshop die netjes thuis werd aangeleverd. Maar zoveel maanden later is mijn badge Orange phone niet geactiveerd in het loyaliteitsprogramma thank you. Kan iemand mij hierover adviseren wat en hoe. Mijn da
Vraag
•
Badges
1.4K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Weet iemand hoe je een pluim kan geven of ontvangen op deze site? alvast bedankt
Vraag
•
Geschenken
2.2K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe kan ik de badge verdienen van tribe genezer? Alvast bedankt
Vraag
•
Badges
1.9K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik kon een badge krijgen als ik visuele voicemail instel maar die badge is onvindbaar plots?
Vraag
•
Badges
2.1K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe kom ik aan de badge tribe verkenner ?
Vraag
•
Badges
1.4K
2
0
Ik ben reeds 4,5 jaar klant (Ruby) en krijg maandelijks een gratis filmticket. Ik heb dit zojuist proberen aan te vragen via Sms "FILM" naar 8790, maar krijg dit als reactie "Info Orange Thank You. Je kan helaas niet deelnemen aan ons getrouwheidsprogramma Orange Thank You. Meer info op orange.be/or
Vraag
•
Bioscoop
1.5K
2
0
0
ik vind de max dat Orange mijn verjaardag niet vergeten is en ik kan nu voor 6 weken de krant lezen .dank je wel Orange. ik ben zeker blij dat ik da stap heb gezet naar Orange.
Vraag
•
Geschenken
3.1K
4
0