Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenHallo, Hoe kan ik zien hoeveel data is al verbruikt heb, sinds het begin? Ik heb al de 100MB en de 500MB maar ik kan niet zien hoever ik zit van de 1T Mvg Lies
Vraag
•
Badges
1.3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Wat is een "orange phone" juist? Is dit een phone dat je gekocht hebt bij orange? Of is dit nog iets anders? Want ik heb m'n gsm ( samsung S 21 ) gekocht bij orange maar ik heb de badge niet, klopt dit? Lies
Vraag
•
Badges
2.9K
1
0
0
Tja... ik las al heel wat berichten hier, cadeautjes aanbieden, je vult alles netjes in (in mijn geval 4 weken een gratis tijdschrift) (begin december) maar ondertussen nog steeds niets gezien of ontvangen. (ondertussen zijn we februari) Zo kunnen we natuurlijk allemaal Kerstman spelen😮
Vraag
•
Geschenken
2.1K
3
0
0
Hallo, Ik heb overlaatst gemerkt dat ik geen badges meer bij krijg. Ik ben al enkele jaren Love klant maar ik heb deze badge nooit gekregen, ik heb ook een iphone gekocht bij orange en de badge van 'orange phone' heb ik ook niet gekregen? Moet ik deze op een bepaalde manier zelf toevoegen ofzo?? GrT
Vraag
•
Badges
1.1K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Vraag
•
Geschenken
3.4K
6
0
0
Ik heb op 15 december 4 edities gratis online van een boek of krant naar keuze geactiveerd nu zijn wij een maand later en heb ik tot op heden nog geen enkele week iets ontvangen? Kan iemand me helpen?
Vraag
•
Geschenken
1.2K
1
0
0
Ugh aan iedereen! Totem heeft gemerkt dat we veel vragen krijgen over je gratis fotoafdrukken bij Stampix. Er bestaat eigenlijk een trucje waarmee je gemakkelijk van je voordeel kan genieten ! 😊 Je kunt namelijk via je PC rechtstreeks op de link in je klantenzone klikken (je kan je geschenken ook i
Vraag
•
Geschenken
1.4K
1
0
Op 13 december activeerde ik via Orange Thank You de 'Gratis Magazines', en dit gaf recht op een proefabonnement voor 4 edities. Ik koos de Libelle, maar kreeg tot nu toe nog maar 2 exemplaren (eind december en deze week). Nu kreeg ik deze week een mail van de Libelle dat mijn proefabonnement afloop
Vraag
•
Geschenken
1.5K
3
0
0
Ik wil iedereen die dit leest fijne feesten en een gelukkig nieuw jaar wensen! Bedankt voor alle hulp en handige tips.
Vraag
•
Geschenken
1.9K
4
0
2021 was een jaar met heel veel veranderingen . Hoofdstukken afsluiten .Nieuw begin maken.Kijken of dromen haalbaar zijn voor elk van ons .Het was een jaar met een traan . Een grote stap durven nemen .,uitdagingen kwamen om de hoek kijken. Durven we deze stap te nemen ? Is dit wat we willen? Zijn we
Vraag
•
My Orange app
942
0
0