Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Orange Thank you HLN abo blijft geldig

Hoi hoi, Mijn eerste berichtje op Tribe. Gewoon om Orange te danken. Deze zomer heb ik 6 weken het gratis HLN abo gekozen, en sindsdien heb ik, tot nu 5 maand later, nog steeds een gratis digitaal HLN abo. Thank you

Vraag

• 

Geschenken

2.2K

2

0

Stampix link werkt niet

Ik heb als eindejaarscadeau voor de gratis fotoprints gekozen, maar ik kan niet op de link klikken die ik kreeg van Orange. Ik heb geprobeerd de link handmatig in te typen in de zoekbalk, maar dat werkt niet. Als ik naar de website van Stampix ga, moet ik een app downloaden, wat ik liever niet doe.

Vraag

• 

My Orange app

4.4K

4

0

0

• Joepie!! ik heb mijn eindejaars geschenk ontvangen!

Het is zo ver! geschenkjestijd! Ik heb een go extreem abonnement met maar liefst 60GB data! dit is echt super. nu krijg ik als geschenk 5GB data extra?? dit is toch een grap van orange? En dit terwijl er andere veel leuker geschenken krijgen, 5euro itunes bv.

Vraag

• 

Klantenzone

4.1K

3

0

0

• Ontdek binnenkort je eindejaarsgeschenk met OTY !

Ugh aan iedereen! Totem en de geesten hebben aan je gedacht ! 😊 De feestdagen komen er snel aan, dus aarzel niet om binnenkort een kijkje te nemen in jouw My Orange app of jouw Klantenzone. In de Orange Thank You rebriek wachten enkele leuke verrassingen op je 😊 Je kan het cadeau van jouw keuze ki

Vraag

• 

Geschenken

4.9K

5

0

Ik ben er niets mee 😞

Ik krijg altijd van die keuzes waar ik niets mee ben. Heb er nu weer eentje gekregen 2 GB extra - kan ik niet gebruiken korting bij wijn of reebok - ben ik ook niets mee. Ik ben al 5 jaar klant en heb nu nog nooit iets deftig gekregen 😞 ik wou de 2 GB kado doen maar kan dus enkel naar mensen op mij

Vraag

• 

Geschenken

2K

2

0

• Cadeau

Wat voor cadeau geeft Orange als je 3 badges verzamelt?

Vraag

• 

Geschenken

1.9K

3

0

Korting pretparken

Hallo, Ik kreeg enkele dagen geleden een SMS met de melding dat je korting kan krijgen bij pretparken. Deze korting zou terug te vinden zijn onder exclusieve voordelen. Ik zie hier enkel een boodschap met "hou de voordelen in de gaten". Iemand meer info? Bedankt!

Vraag

• 

Geschenken

1.6K

1

0

0

• Het OTY-programma evolueert !

Ugh Allemaal ! Totem is terug om je geweldig nieuws te vertellen! 😊 En ja @Saïd1982, je hebt het goed gezien... 😊 Ten eerste informeert Totem u dat dankzij OTY kunnen jullie nu een nieuwe Orange-klant sponsoren. Maar dat is niet alles ! Omdat goed nieuws nooit alleen komt, krijgen jullie allemaal

Vraag

• 

Geschenken

2.2K

4

0

• Nieuwe badges Orange thank you

Hallo allemaal, er zijn nieuwe badges Orange thank you op de applicatie my Orange😀 wie heeft dat gezien? 😉😉

Vraag

• 

My Orange app

4.8K

7

0

Tribe Badges

Hallo, ik weet niet hoe het komt maar ik heb badges verdient maar zie deze niet op mijn oragne app. het staat verbonden met mijn nummer. doe ik iets verkeerd. heelppp

Vraag

• 

Badges

1.4K

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K