Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Nieuwe badge

Zouden er in de toekomst nog nieuwe badges te bemachtigen zijn? Ik vind het wel leuk om te streven naar een badge. Maar degene die ik nu nog moet halen, zullen nog even duren vrees ik 😅

Vraag

• 

Badges

2.6K

3

0

0

• Wat is je favoriete film?

Ugh allemaal! Totem is nieuwsgierig! Wat is je favoriete film ? Heb je ooit de kans gehad om terug te gaan naar de bioscoop sinds hun heropening? Vergeet niet dat je met ons Orange Thank You-programma een gratis cinema-ticket krijgt als je er een koopt vanaf 1 maand loyaliteit! 🙂 Moge de cinematogr

Vraag

• 

Geschenken

3.8K

13

0

• Kinepolis 1+1 fout

Beste leden, binnen 3 uur ga ik naar de film. Ik heb de orange code gebruikt voor 1+1 gratis te gaan. Ik vul deze in op kinepolis waar er na ineens een foutmelding opkomt als ik op volgende klik. De site volledig moeten refreshen en nu zogezegd is de code al gebruikt. Heb naar orange gebeld maar die

Vraag

• 

Geschenken

2.3K

2

0

0

• Thank you badge "data lover 500 GB"

Een van de thank you badges die we kunnen verdienen zijn de data badges, met o.m. de "minste" de "data lover 500GB." Hoe kom ik eigenlijk te weten of ik al in de buurt kom om die badge te (kunnen) krijgen? Alle facturen doornemen en telkens opschrijven hoeveel mobile data ik gebruikt heb? Is er een

Vraag

• 

Badges

6.2K

5

0

• Geaccepteerde oplossing

5jr 5gb

is er een manier om dit alsnog te krijgen?

Vraag

• 

Geschenken

1.6K

1

0

0

• Tribe badges

Proberen de tribe badges in hand te krijgen!!!

Vraag

• 

Badges

1.6K

2

0

0

• Thank you Orange!

Dag Orange wat leuk dat jullie zo vaak aan jullie klanten denken! Vorige week was het mijn verjaardag en ik kreeg een mailtje met een tof geschenkje 🙂 bedankt voor alles 😘

Vraag

• 

Geschenken

1.3K

1

0

• Orange thank you

Ik heb laatst een orange thank you cadeau van 5gb 4g geactiveerd en ik heb een bericht binnengekregen van Orange maar heb nooit de 5gb 4g in mijn app zien komen kan iemand mij helpen?

Vraag

• 

Geschenken

1.7K

2

0

0

• 5 jaar = 5GB gratis !

Ugh allemaal! Is het je opgevallen? Onze Super User @Josette had het al gemerkt ! Je krijgt 5 GB gratis voor het 5-jarig jubileum van Orange! ^^ Dit alles dankzij ons Orange Thank You-programma 🙂 Totem en de geesten waken over de stam! Totem

Vraag

• 

Geschenken

3K

2

0

• 5 GB gratis.

Goedemiddag, wij zijn blij wie mag dat nog zeggen? Dat hij of zij 5 GB gratis gekregen heeft om het 5 jarig bestaan te vieren van Orange. Wij hebben beiden 5 GB mogen ontvangen. Dank U wel Orange. En nog vele jaren verder werken voor ons goede welzijn online. 🌹

Vraag

• 

Geschenken

4.8K

6

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K