Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenReeds meerdere malen werd de vraag gesteld hoe het zit met de Thank You badge "Digital Reload". Er werd door sommigen gesuggereerd dat je die kan behalen door de prepaid kaart van iemand anders via uw foon met abo te herladen. Anderen twijfelden daaraan. Wel, ik heb de test gedaan. Ik heb namelijk b
Vraag
•
Geschenken
2.5K
3
0
Regelmatig zie ik een post langs komen dat de Badges niet ontvangen zijn . Merk ook in de posten op dat sommige al een lange tijd aan het wachten zijn voor ze de badge krijgen. Het blijkt dat er na een laatste update Badges weg zijn gevallen en dat deze terug gezet dienen te worden . Ook blijkt dat
Vraag
•
Badges
2.6K
3
0
Ik heb al sinds 28 juni een gsm, aangekocht bij Orange, maar nogsteeds de badge daar niet van. Heeft iemand een idee waarom niet?
Vraag
•
Badges
1.9K
1
0
0
Staan de badges in Tribe gelijk aan de benamingen in de Orange app?
Vraag
•
Badges
1.9K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
He hallo ik krijg mijn Orange tribe badges niet weet iemand hoe dit komt?
Vraag
•
Badges
6.9K
6
0
Ga nog eens post neer zetten over de Badges. Dit is al een zoveelste post hierover maar er is precies nog altijd veel onduidelijk over de badges. Daarom ga ik nog eens per stap opnoemen welke badges er zijn en waarmee elke badge te verkrijgen is. Badges op de Tribe , dat zijn de Badges die men hier
Vraag
•
Badges
5.5K
6
0
Geaccepteerde oplossing
Kan je geschenken krijgen met het verzamelen van Orange tribe badges?
Vraag
•
Badges
10.2K
6
0
Is er een lijst met all de geschenken die je kan krijgen van orange tank you?
Vraag
•
Geschenken
6.1K
2
0