Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenKan je een geschenk dat is voorgesteld aan je maar dat je niet hebt gekozen terug krijgen?
Vraag
•
Geschenken
1.5K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben zeer verrast i.v.m. hoe teleurstellend de beloningen en cadeaus zijn van orange. Ook al kunnen we kiezen uit meestal 3 opties. Infeite , vindt ik dat alle cadeaus beloningen van oranges teleurstellend zijn... Bvb.: bij het verdienen van loyalty en orange trouw-beloning voor abonnee's, badges
Vraag
•
Geschenken
18.1K
16
0
Je kan een gratis filmticket aanvragen met sms en ontvangt dan een code. Hoelang blijft deze code geldig?
Vraag
•
Bioscoop
4.3K
7
0
We hebben al verschillende keren een post gemaakt over HOE de badges te verkrijgen en hopelijk heeft ook het merendeel dit gelezen. Nu komt er regelmatig de vraag wanneer de badges toegekend worden. Wilde toch even mee geven dat wij als Tribers hier ook geen kijk op hebben. Bij de ene staat er na ee
Vraag
•
Badges
3.8K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb visual voicemail geïnstalleerd maar krijg er geen badge voor iemand tips of meer info? Groetjes
Vraag
•
Badges
5.3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Bonjour, J'ai activé le service Visual Voicemail mais je ne recois pas le badge. Il est mit de suivre le tutoriel mais pas de lien. Quelqu'un peut-il m'aider? Merci d'avance
Vraag
•
Badges
4.5K
1
0
Vandaag zijn mijn cadeautjes voor eindejaar beschikbaar gekomen. 1. Gault&Millau boek 2. 2gb mobiel internet 3. 6 weken online abo humo hln etc Hier kan ik uit kiezen. Ik ben al 15 haar klant en vind dit echt teleurstellend. Een 3tal jaren terug kreeg mn schoonbroer nog een dolce gusto van orange. W
Vraag
•
Geschenken
5.9K
10
0
Hoi . Ik wil een toestel + abbon. Bestellen .. Maar heb nog een orange nummer die ik niet meer in mijn bezit heb .. Kan ik nieuwe nr (simkaart) aanvrage ? Zoja waar en hoe ? Mvg kenny1405
Vraag
•
Klantenzone
2.2K
2
0
0