Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Ik krijg mijn badge niet

Al meerdere maanden ben ik nu aangesloten op de cloud, die ik wekelijks gebruik. Men zegt dat men na een aantal weken hiervoor een badge zal krijgen, indien dit niet gebeurd je contact moet opnemen. Maar via welke weg moet je dan contact opnemen ? Dat is hier niet duidelijk. Ik word gewoon van de en

Vraag

• 

Badges

11.7K

5

0

• Badge Orange phone

Heb een paar posts gezien in verband met de badge Orange phone. Deze badge is enkel te verdienen als met een gsm koopt van Orange zelf dus geen Samsung of een iphone of een huawei , of welk ander merk ook. Dus andere merken tellen niet mee. @Totem en of @AlexandraW , zou het mogelijk zijn dat deze b

Vraag

• 

Badges

3.1K

4

0

• Geaccepteerde oplossing

Badge gsm Orange

Hallo, Ik was op de app van Orange aan het kijken en ik zag daar iets van badges verdienen. Uiteraard zag ik iets wat niet klopte.. Ik zou bij Orange een telefoon moeten kopen om een badge te krijgen, maar wat als ik een telefoon heb gekocht bij het afsluiten van m'n abonnement? Ahja, deze post 'lik

Vraag

• 

Badges

3.4K

1

0

• Orange phone badge

Hoi. Bedoelen ze met orange phone een gsm van het merk orange of een gsm toestel gekocht bij orange ?

Vraag

• 

Badges

2K

3

0

• Geschenken : Wat denken jullie hiervan?

Wat vinden jullie van de geschenken? Welke kregen jullie? Waarom heb ik een verschillend geschenk als mijn partner en zijn we beide even lang klant? groetjes Kelly

Vraag

• 

Geschenken

9.5K

13

0

• Orange Thank You

Onlangs een cadeautje mogen ontvangen voor mijn verjaardag! Dankzij Orange en het leuke kookboek heb ik mijn familie en vrienden mogen trakteren met een zelfgemaakte passievruchten-cheesecake 🙂 Thank you, Orange!

Vraag

• 

Geschenken

3.6K

2

0

• RE: badges verdienen

Hierbij zet ik nogmaals eens de post neer hoe men de badges kan verdienen aangezien hier toch veel vraag naar is. Dit is een eerder gemaakte post maar het blijft nog altijd hetzelfde. Leest zeker de betreffende post nog eens hoe men de badges kan verdienen. https://community.orange.be/t5/Orange-Than

Vraag

• 

Badges

1.3K

0

0

• Badges - Verwarring uitsluiten

Hier dan nogmaals een tip voor Orange. Ik heb het al meermaals meegemaakt dat mensen twee volledig aparte dingen met elkaar verwarren om de simpele reden dat ze beide dezelfde naam hebben. Ik heb het hier natuurlijk over de BADGES. Er zijn namelijk momenteel TWEE soorten badges: De badges die je in

Vraag

• 

Suggestie

2.9K

2

0

• Badges -> Cadeaus

Iemand enig idee welke cadeau je krijgt als je 3 extra badges ontgrendeld krijgt?

Vraag

• 

Geschenken

1.8K

1

0

0

• 5 jaar trouwe klant : Zijn er cadeaus voor ons?

Al 5 jaar klant bij Orange en waarom is het niet zo dat je bvb voor fb of andere app geen gratis verbruik hebt zoals bij andere providers ....

Vraag

• 

Geschenken

2.2K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K