Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenIk ben bijna 11 jaar klant bij Orange. Maar mijn badges op de Orange App willen niet updaten, enkel die van de Orange app is unlocked. Maar deze van Orange Tribe, Orange cloud, herladen, etc. Werken niet. Wat kan ik doen?
Vraag
•
Badges
4.7K
5
0
Geaccepteerde oplossing
Heb zopas de melding gekregen dat ik 3 missies heb volbracht. Daartoe moet ik inloggen bij de klantenzone of via de Orange app. (niet voor Windows) In de klantenzone moet ik me aanmelden. Hier vraagt men me een Login. Maar kan me niet inloggen. Dan maar via ingave telefoonnummer. Melding technische
Vraag
•
Suggestie
3.3K
2
0
Voor iedereen die een update heeft gehad van de nieuwe My Orange app heeft misschien al gezien of nog niet gezien dat er meer en betere voordelen zijn voor Orange Thank you. Hierbij een kleine link voor de geinterreseerden die graag andere of meer cadeaus willen krijgen ontvange. Ook staan er voorde
Vraag
•
Geschenken
4.3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Misschien een domme vraag maar ik kan het nergens terugvinden maar kan de actie van de bioscooptickets ook in de euroscoop gebruikt worden of enkel in de Kinepolis ? Alvast bedankt.
Vraag
•
Bioscoop
7.9K
2
0
Geaccepteerde oplossing
De badges die je hier op Tribe behaalt, daar verdien je geen geschenken mee, die staan enkel in je profiel als een soort eerbewijs dat je een goede Triber bent. De enige link die Tribe heeft met de badges die iets van cadeau opleveren, is de rang die je behaalt. Er zijn vier hoofdrangen (scout, verk
Vraag
•
My Orange app
9.3K
7
0
Ikzelf ben een nieuweling hiercop my orange tribe community, en vindt hetczeer onduidelijk en lastig hoe je precies de nodige badges moet verdienen . Ik heb er nu blijkbaar 3 gekregen, die geen enkele invloed hzbben op mijn MyOrangeApp zelf. Enkel op dit forum, en weet ook niet goed hoe ik snel nieu
Vraag
•
Badges
2.2K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Een van de te verkrijgen badges, kun je verdienen door data bij te kopen in de app. Ik heb dit al meerdere keren gedaan, maar de badge nog niet verkregen. Moet je een bepaald totaalbedrag besteden? Of moet je eerst de voorgaande badges vrijspelen?
Vraag
•
My Orange app
3.8K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hey, ik heb mijn orange cloud geïnstalleerd en geactiveerd maar tot nu toe ik heb nog mijn badge niet gekregen. Kan iemand een oplossing voor?
Vraag
•
Badges
6.2K
5
0