Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hoe werkt de mobile serenity plus? Er staat een link met klik hier vr meer info, maar die doet niks. Ik ben dan de app gaan zoeken en heb hem gedownload, maar nu moet ik een token scannen, maar geen idee waar die te vinden.
Vraag
•
My Orange app
154
2
0
Cadeau nl gastronomische box besteld in de app op 20/05 maar nog steeds niets ontvangen of gehoord. Nog iemand ?
Vraag
•
Geschenken
137
5
0
Hallo Ik had een extra ticket kunnen bestellen omdat we een gezin van 5 zijn. Er werd me aan de telefoon gezegd dat de 31e al uitverkocht was, wat voor ons geen probleem was want mijn 4 andere tickets waren voor vrijdag de 30e besteld. Mijn extra ticket staat toch gedateerd op de 31e en orange kan n
Vraag
•
Geschenken
202
2
0
0
Hallo, Bij deze heb ik 4 tickets voor Walibi evenement van Orange te koop voor vrijdag 30/5 Via deze weg omdat het voor orange klanten is Voor meer info graag pb
Vraag
•
Geschenken
368
2
0
Hallo, Is er toevallig iemand die een ticket heeft voor Walibi aanstaande vrijdag en die dit niet gaat gebruiken? Ik koop dit graag over, Groet!
Vraag
•
Geschenken
167
1
Als ik de link en de code ingaf en op bevestigen klikte deed de website niets meer. Na 3x met de klantendienst aan de lijn sinds vorige donderdag, vandaag te horen dat alles is uitverkocht. Jammer genoeg nooit de kans gekregen om te genieten van deze mooie actie. En dit na 20 jaar klant. Ik ga eens
Vraag
•
Geschenken
149
1
0
0
code nextory via Orange Thank You werkt niet. ALs ik deze probeer in te geven krijg ik steeds de foutmelding dat de code niet bestaat.
Vraag
•
Geschenken
150
4
0
Sms gekregen voor family day Walibi maar geen mail met code ontvangen ik krijg geen hulp ik weet niet hoe veel dagen ik Ann telefoon hangen
Vraag
•
Klantenzone
137
1
0
0