Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Badges

Weet iemand wanneer je de badge krijgt van Tribe genezer of tribe sjamaan?

Vraag

• 

Badges

198

5

• Geaccepteerde oplossing

Mobile serenity plus

Hoe werkt de mobile serenity plus? Er staat een link met klik hier vr meer info, maar die doet niks. Ik ben dan de app gaan zoeken en heb hem gedownload, maar nu moet ik een token scannen, maar geen idee waar die te vinden.

Vraag

• 

My Orange app

154

2

0

• Cadeau in app besteld

Cadeau nl gastronomische box besteld in de app op 20/05 maar nog steeds niets ontvangen of gehoord. Nog iemand ?

Vraag

• 

Geschenken

137

5

0

• Badges

Is speel zoveel badges vrij maar ik ontvang deze niet.

Vraag

• 

Badges

185

4

0

• Walibi ticket wissel

Hallo Ik had een extra ticket kunnen bestellen omdat we een gezin van 5 zijn. Er werd me aan de telefoon gezegd dat de 31e al uitverkocht was, wat voor ons geen probleem was want mijn 4 andere tickets waren voor vrijdag de 30e besteld. Mijn extra ticket staat toch gedateerd op de 31e en orange kan n

Vraag

• 

Geschenken

202

2

0

0

• Walibi tickets te koop

Hallo, Bij deze heb ik 4 tickets voor Walibi evenement van Orange te koop voor vrijdag 30/5 Via deze weg omdat het voor orange klanten is Voor meer info graag pb

Vraag

• 

Geschenken

368

2

0

• Walibi ticket gezocht

Hallo, Is er toevallig iemand die een ticket heeft voor Walibi aanstaande vrijdag en die dit niet gaat gebruiken? Ik koop dit graag over, Groet!

Vraag

• 

Geschenken

167

1

• Walibi tickets

Als ik de link en de code ingaf en op bevestigen klikte deed de website niets meer. Na 3x met de klantendienst aan de lijn sinds vorige donderdag, vandaag te horen dat alles is uitverkocht. Jammer genoeg nooit de kans gekregen om te genieten van deze mooie actie. En dit na 20 jaar klant. Ik ga eens

Vraag

• 

Geschenken

149

1

0

0

• code nextory via Orange Thank You werkt niet

code nextory via Orange Thank You werkt niet. ALs ik deze probeer in te geven krijg ik steeds de foutmelding dat de code niet bestaat.

Vraag

• 

Geschenken

150

4

0

• Sms gekregen voor Walibi family day maar geen mail met code

Sms gekregen voor family day Walibi maar geen mail met code ontvangen ik krijg geen hulp ik weet niet hoe veel dagen ik Ann telefoon hangen

Vraag

• 

Klantenzone

137

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten