Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenVan Proximus een aanbieding gekregen 78 ipv 152 nu. Is een groot verschil
Vraag
•
De Orange-community
33
1
0
Het WK is begonnen en we willen het samen met jullie beleven! Kom je pronostiek delen op het forum en maak kans op een korting op je mobiele abonnement. Hoe deelnemen? Het is heel eenvoudig: Beantwoord deze hoofdvraag: "Hoeveel doelpunten zullen de Rode Duivels scoren tijdens het hele toernooi?" Pri
Artikelen
•
Nieuwe structuur
160
4
Officiële oplossing
Sinds @Josette er niet meer is met de babbelhoek is de fun hier helemaal weg . Heel spijtig . Mis het wel enorm onze babbel . Maar begrijp de keuze heel goed . Fijne groetjes@Josette 🍀💐
Vraag
•
De Orange-community
51
4
0
Van 1 tot en met 25 juni 2026 kun je deelnemen aan onze grote Orange Voetbalwedstrijd in de Orange shops en kans maken op fantastische Xiaomi-prijzen! Te winnen: 1 Xiaomi Supporterspakket (smartphone, tablet, smartwatch en tv)17 andere Xiaomi-prijzen (smartphones, tablets en smartwatches)
Artikelen
•
Nieuwe structuur
86
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe kan je hier pluimen verdienen? Alvast bedankt!
Vraag
•
Tribe-badges
35
1
0
Ik probeer nu al enkele weken te genieten van "De morgen digitaal" maar het lukt me niet om het gratis abonnement te activeren. Via app en website lukt het niet om de link te openen. Zijn er nog mensen met dit probleem? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Mvg, T.
Vraag
•
Tips & Tricks
168
4
Geaccepteerde oplossing
hoe haal ik de badge van tribe?
Vraag
•
Tribe-badges
46
1
0
Hello! Om het Tribe-forum leuk en nuttig te houden voor iedereen, hebben we een belangrijk punt aan de regels toegevoegd: Spam-berichten zijn niet toegestaan, ook niet om badges te verdienen. Relevante antwoorden zijn belangrijk zodat iedereen kan profiteren van waardevolle uitwisselingen. Het doel?
Artikelen
•
De Orange-community
57
1
Hallo allemaal, Het Orange-forum is een plek om ervaringen te delen en elkaar te helpen. Jouw ideeën zijn dan ook heel waardevol om het forum verder te verbeteren. Wat zou je graag zien veranderen of toevoegen? Nieuwe inhoud, animaties, wedstrijden, verbeteringen aan de navigatie… alles is welkom!
Artikelen
•
Nieuwe structuur
434
2