Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenHallo, Op mijn smartphone wordt een nummer geblokkeerd dat ik zelf niet geblokkeerd heb en ook niet in een lijst voor komt. Ik kan het dus ook niet deblokkeren. Volgens smartphone reparatie dienst moet het een probleem zijn bij Orange. Naar orange winkel geweest, maar daar wist men ook geen oplossin
Vraag
•
Suggestie
1.2K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Wat is het voordeligst. Een abbonement of een herlaad kaart en wat is nu het verschil. Ik vind nergens een duidelijk antwoord online. Bedankt alvast voor het antwoord
Vraag
•
Nieuwe structuur
770
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe geraak je aan een tribe-badge.?
Vraag
•
Tribe-badges
1.7K
3
0
Beste Op 15 september heb ik een pre-order reservering gemaakt voor 15 pro max en als afleverpunt Carrefour Lier Orange gekozen. Sinds ongeveer 5 weken heeft nog niemand gebeld voor de telefoon en in mijn telefoontjes zeiden ze dat ze de binnenkomende telefoons aan collega's of andere klanten gaven,
Vraag
•
Tribe-badges
3.1K
5
0
0
Hallo, Het is geen geheim dat Orange een gamingpakket aanbiedt met een Xbox One S-console en een Xbox Pass Ultimate die 24 maanden geldig is. De pas alleen kost al €14,99/maand, wat het pakket erg concurrerend maakt. Ik ga gamers niets leren, maar misschien zijn er onder jullie die de voordelen van
Vraag
•
De Orange-community
627
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb al in meerdere landen mijn gsm gebruikt en ik heb de badge ervoor nog steeds niet gekregen. Als iemand hier misschien een oplossing voor heeft geef dan a.u.b. een reactie. Alvast bedankt.
Vraag
•
Tribe-badges
1.4K
2
0
Orange, de Marokkaanse familes helpt na die zware aardbeving? https://www.facebook.com/OrangeBelgiu Orange helpt Marokkaanse families om verbonden te blijven. Naar aanleiding van de zware aardbeving die Marokko trof, kunnen onze klanten met een mobiel abonnement (en business-klanten) vanaf vanavond
Vraag
•
De Orange-community
820
1
0
Hoe komt het dat ik op mijn reis naar Noorwegen 15€ extra heb moeten betalen voor mobiele date?
Vraag
•
Suggestie
1K
2
0