Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Badge

Hallo ik ben net nieuw hier en ik zoek naar wat dingen om snel badges te krijgen, kan iemand me wat tips geven.

Vraag

• 

Tribe-badges

172

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Enquetes en berichten

Hallo, is er geen manier om een melding duidelijk te krijgen wanneer er een enquete is? en kan hoe ik ook een duidelijke melding krijgen wanneer er een melding is voor mij, of een bericht? naar schijnt had iets gewoon ergens 2024, maar ik wist er niets van, nu dat ik even tijd had om even snuffelen

Vraag

• 

Nieuwe structuur

326

2

0

• Welk Tips & Tricks-artikel heeft jou het meest geholpen? Laat het ons weten!

Hallo, Onze super users hebben heel wat artikelen gedeeld boordevol handige tips en tricks om je te helpen het maximale uit je ervaring te halen. Of het nu gaat om het optimaliseren van je abonnement, het ontdekken van verborgen functies of het snel oplossen van een probleem, er is voor ieder wat wi

Vraag

• 

Nieuwe structuur

345

3

0

De babbelhoek voor de maand maart 2025.

Vraag

• 

De Orange-community

4.9K

73

0

• Geen telefonie of sms gedurende meer dan 1 week na omschakeling naar Orange Ticket

Geen telefonie of sms gedurende meer dan 1 week na omschakeling naar Orange Ticket

Vraag

• 

De Orange-community

172

1

0

Posten

Mijn vrouw heeft zich geregistreerd en heeft een badge maar nu kan ze geen vragen stellen om ze de email moet verifiëren maar we hebben geen, we moeten naar instellingen gaan en nieuwe email vragen om te verifiëren maar dat staat er niet bij. Dus we zitten vast.

Vraag

• 

Suggestie

209

1

0

Filantroop badge

Ik heb 4 cadeaus staan en zou ene willen schenken om de filantroop badge te verkrijgen maar weet niet hoe het moet. Bij de cadeaus zelf staat er niets bij om weg te schenken. Dank u

Vraag

• 

Tribe-badges

451

2

0

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Vraag

• 

De Orange-community

5.2K

71

0

• Samen vormgeven aan de toekomst van Tribe

Hallo, Een nieuw jaar ligt voor ons, en we zijn enorm benieuwd naar jouw visie voor onze bloeiende Tribe-gemeenschap in 2025. Dit is het moment om je stem te laten horen en mee te denken over hoe we Tribe nog levendiger en waardevoller kunnen maken voor iedereen. 🙂 Jouw ervaring als lid van onze ge

Vraag

• 

Suggestie

505

4

0

• Orange Thank You

Aan iedereen die heeft mee geholpen om het: Orange Thank You cadeau in te ruilen voor een donatie aan de Natuurpunt vereniging. Hele dikke merci aan allen. Ze hebben mooie bedragen opgehaald.

Vraag

• 

De Orange-community

224

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K