Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenUgh iedereen! De avatar is een symbolische voorstelling van jezelf op het internet en in andere virtuele omgevingen. Het is een kleine tekening die je kan personaliseren en leuk kan maken. Een beetje zoals de emoji's die je gebruikt in je sms'jes, op je sociale netwerken of op Whatsapp 😊. Het is su
Vraag
•
Nieuwe structuur
610
1
0
Vraag
•
Tribe-badges
748
2
0
Hallo allemaal, Ik ben terug om jullie eraan te herinneren hoe belangrijk het is om de juiste oplossingen te kiezen 😊 Door de juiste oplossing te valideren, help je andere leden die hetzelfde probleem ervaren als jij 😉 Neem gerust een kijkje in deze 2 artikelen voor een betere begrip: https://comm
Vraag
•
Nieuwe structuur
506
0
0
Hallo, ik zag dat het Orange social media team zomaar mensen volgt. Ik zie dit nu ook bij andere providers, maar bij Orange zijn het niet per se beroemdheden of personen die met het bedrijf te maken hebben. Is dat normaal? Ik vind het een beetje vreemd
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.3K
2
0
0
A lil late for xmas but liever ooit dan nooit he:D
Vraag
•
De Orange-community
840
3
0
Telenet moet 1 miljoen euro boete betalen wegens bemoeilijken overstap naar concurrentie - Business AM
Vraag
•
De Orange-community
1.3K
2
0