Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenHallo, Het is een tijdje geleden dat ik jullie een kleine wedstrijd wilde aanbieden 😊 Je vindt hieronder 5 vragen en als je ze goed beantwoordt, maak je kans op een fles wijn van ons Orange thank you team als bedankje, of 25% korting voor 6 maanden op je mobiele abonnement! Er worden 12 winnaars wi
Vraag
•
Nieuwe structuur
4.8K
16
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi Allemaal, Ik heb me sinds vandaag lid gemaakt van Tribe. Ben heel tevreden van alle Orange diensten. Heb telefonie en internet via Orange, de Digibox is sind begin dit jaar weg. We gebruikten deze amper door gebruik van andere apps zoals Netflix, VRT max,... Ik ben Orange klant sinds 2001. Hoop
Vraag
•
Nieuwe structuur
829
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe verdien je een Tribe verkenner badge en wat is het cadeau 🙂
Vraag
•
Tribe-badges
2.3K
13
0
Ik kan geen ultimate gaming toevoevoegen aan. Aan mijn bestaande aansluiting?
Vraag
•
Nieuwe structuur
733
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Geachte leden, velen zullen het misschien al gezien of gelezen hebben? Vanwege onderhoud is de online herlaad herlaad op onze website Orange.be en op de applicatie My Orange niet beschikbaar. Van zaterdag 06-04-2024 van 22.00 uur tot zondag 07-04-2024 10.00 uur. Dank voor uw begrip.
Vraag
•
De Orange-community
536
1
0
Ik wordt regelmatig opgeroept door mensen die zeggen dat ik heb zij gebeld. Alle opropen zijn van verscheidene belgische GSM-nummers, en zij spreken normaalgezien nederlands. Wat kan ik doen, en kan misschien Orange iets doen om te helpen? Mvg, Sven
Vraag
•
De Orange-community
1.2K
3
0
0
Waarde tribe genoten! Mijn naam is Yannick en ik ben de nieuwe moderator hier. Als je Orange ooit al eens bericht hebben gestuurd op de Social Media, kan het zijn dat ik je al eens van antwoord heb gestaan. 😉 In mijn vrije tijd ga ik normaal gezien redelijk wat sporten en karten, speel ik met momen
Vraag
•
De Orange-community
1.3K
3
0