Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Ik heb momenteel een herlaadkaart maar zie soms ook goedkope abonnementen voorbijkomen. Wat is het voordeligste volgens jullie? Ik kan het moeilijk inschatten. Alvast bedankt!
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.1K
8
0
Hallo allemaal, Zoals jullie weten, is Tribe een ruimte waar leden en onze super users bijdragen leveren. Ze helpen allemaal om van het forum een plek te maken waar mensen met elkaar kunnen praten en elkaar kunnen helpen. Om een beetje nieuwigheid te brengen, stel ik eens per maand een top 5 voor va
Vraag
•
Nieuwe structuur
397
1
0
Hallo Zit nog met hetzelfde probleem als bij mijn vorige post maar heb nu wat meer informatie. Ze hebben met (zie 1ste foto) als informatie gegeven. Nu weet ik er eerlijk gezegd echt niks over dus mijn vraag is hoe ik dit moet invullen? En als het is ingevuld werkt het dan of moet ik nog iets anders
Vraag
•
De Orange-community
277
1
0
0
Hey Zat met het probleem dat ik bepaalde videogames niet kon spelen op de PS5. Nu met wat zoeken ben ik op de DMZ-host optie uitgekomen en heb deze aangezet. Nu heb ik terug getest en nu werkt het spel wel normaal. Nu is mijn vraag eigenlijk kan het kwaad dat ik de DMZ-host aanlaat? Want ik heb gele
Vraag
•
De Orange-community
717
1
0
0
Het is me de laatste tijd veel opgevallen dat er reacties komen op veel oude berichten dan heb ik het niet over een bericht van een paar maanden geleden maar echt over het feit dat er gereageerd word op berichten van een jaar oud en langer. Als je zit met vragen of eventueel het zelfde probleem maak
Vraag
•
De Orange-community
464
0
0
Hallo iedereen, Ik ben nieuwe klant hier bij orange. Dit forum nog goed verkennen, het lijkt me super handig en tof, een nieuwe community leren kennen.
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.1K
6
0
Wie heeft digitale tv van orange? Goed of niet? enige voor of nadelen tegenover andere providers? alvast bedankt voor de antwoorden 💐
Vraag
•
Suggestie
384
0
0
0
Geaccepteerde oplossing
Graag tips welkom om meer badges te kunnen ontvangen. Allemaal niet voor mij, dus help…
Vraag
•
Nieuwe structuur
582
1
0
0