Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Ik zou een iPhone 15 256gb willen kopen, zijn er eventueel dingen waar ik op moet letten ?
Vraag
•
Nieuwe structuur
1K
5
Hallo! Hier zijn de beste bijdragers aan de NL sectie: @Gregory @patrick2 @Josette @Cdt24801 @Pletse Bedankt voor jullie hulp! 😊 Als je een vraag stelt in de community, krijg je zeker de kans om met hen te chatten. Het is belangrijk voor leden om te weten of de geboden hulp nuttig is geweest, dus a
Vraag
•
Nieuwe structuur
373
2
0
Hallo, Laten we onze Belgische atleten aanmoedigen tot in Parijs! Stuur je bericht aanmoediging en doe mee aan de wedstrijd 😊 Om deel te nemen, moet je: - Steun de atleten van Team België die deelnemen aan de Olympische en Paralympische Spelen in Parijs. - Stuur ons je steunbetuiging om onze medail
Vraag
•
Nieuwe structuur
540
2
0
Ik moest een eerdere internetinstallatie in mijn appartement stopzetten. Daarom heb ik per mail contact opgenomen met Orange en expliciet gevraagd of ik deze stopzetting telefonisch of per mail kon regelen. Zij hebben mij bevestigd dat dit per mail kon, dus heb ik alles via mail geregeld. Ik heb aan
Vraag
•
De Orange-community
729
4
0
0
Ik heb mijn oude gsm ingeleverd, maar de badge "recyclage gsm" kiet gekregen. Hoe kan dit recht gezet worden?
Vraag
•
De Orange-community
353
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe vaak komen er gemiddeld wedstrijden van Orange om aan deel te nemen? Heeft iemand hier een idee van? Dan weet ik om de hoeveel tijd ik zeker even kan checken 🙂
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.5K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Wat is die babbelhoek juist hier op Tribe? Ik ben nog maar nieuw en heb het nog niet helemaal door denk ik.
Vraag
•
De Orange-community
418
1
0
0