Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

De babbelhoek van de maand september.

Vraag

• 

De Orange-community

11.7K

82

0

iPhone 15

Ik zou een iPhone 15 256gb willen kopen, zijn er eventueel dingen waar ik op moet letten ?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1K

5

• Top bijdragers voor juli

Hallo! Hier zijn de beste bijdragers aan de NL sectie: @Gregory @patrick2 @Josette @Cdt24801 @Pletse Bedankt voor jullie hulp! 😊 Als je een vraag stelt in de community, krijg je zeker de kans om met hen te chatten. Het is belangrijk voor leden om te weten of de geboden hulp nuttig is geweest, dus a

Vraag

• 

Nieuwe structuur

373

2

0

• Steun Team België en probeer prijzen te winnen!

Hallo, Laten we onze Belgische atleten aanmoedigen tot in Parijs! Stuur je bericht aanmoediging en doe mee aan de wedstrijd 😊 Om deel te nemen, moet je: - Steun de atleten van Team België die deelnemen aan de Olympische en Paralympische Spelen in Parijs. - Stuur ons je steunbetuiging om onze medail

Vraag

• 

Nieuwe structuur

540

2

0

• In het algemeen vreselijk!!!

Ik moest een eerdere internetinstallatie in mijn appartement stopzetten. Daarom heb ik per mail contact opgenomen met Orange en expliciet gevraagd of ik deze stopzetting telefonisch of per mail kon regelen. Zij hebben mij bevestigd dat dit per mail kon, dus heb ik alles via mail geregeld. Ik heb aan

Vraag

• 

De Orange-community

729

4

0

0

De babbelhoek voor de maand augustus.

Vraag

• 

De Orange-community

12K

93

0

• Nieuw op tribe

Even uittesten

Vraag

• 

Tribe-badges

505

4

0

• Badge niet gekregen

Ik heb mijn oude gsm ingeleverd, maar de badge "recyclage gsm" kiet gekregen. Hoe kan dit recht gezet worden?

Vraag

• 

De Orange-community

353

2

0

0

Wedstrijden

Hoe vaak komen er gemiddeld wedstrijden van Orange om aan deel te nemen? Heeft iemand hier een idee van? Dan weet ik om de hoeveel tijd ik zeker even kan checken 🙂

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.5K

3

0

Babbelhoek

Wat is die babbelhoek juist hier op Tribe? Ik ben nog maar nieuw en heb het nog niet helemaal door denk ik.

Vraag

• 

De Orange-community

418

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten