Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenik ben nu een week klant bij orange. Wat mij opvalt is dat mijn decoder zichzelf opstart. als ik smorgens opsta brandt het oranje lichtje , ik schakel deze dan terug uit maar als ik s'avonds thuiskom van mijn werk brandt het oranje lichtje terug en heeft hij zichzelf weer ingeschakeld. hoe kan ik di
Vraag
•
De Orange-community
2.9K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Er zijn momenteel 4 of 5 id tribers en zou ook graag erbij willen horen. 1. Hoe kom je daarvoor in aanmerking? 2. Wat betekent dit concreet? Hartelijk dank
Vraag
•
Nieuwe structuur
2K
2
0
0
Al 3 jaar klant , ik ben nu Ruby wat gaat de tijd toch snel . Spijtig dat ik mijn film ticket niet mag weggeven . Of geen andere prijs gekregen heb . Maar ja wie het kleine niet eert is grote niet Weert zeggen ze . Jeetje ben nog altijd blij en tevreden. groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt ge
Vraag
•
Nieuwe structuur
2K
3
0
Zoals vele weten is de Tribe bedoeld om vragen te stellen bij problemen al vorens je de klantendienst gaat contacteren of omdat je de klantendienst gewoon niet wil contacteren. Wij proberen hier op de Tribe dan ook de vraag of het probleem op te lossen maar jammer genoeg is dit niet altijd mogelijk
Vraag
•
Suggestie
508
0
0
Hoi, Zoals de meeste onder jullie wel weten heeft er een massief datalek bij MoveIt plaatsgevonden. Data die gelekt is, bestaat onder meer uit: naam, voornaam, identiteitskaartnummer, adres, geboortedatum, GSM nummer, rijksregisternummer, bankrekeningnummer, etc... De data die gelekt is, kan uiteind
Vraag
•
De Orange-community
439
0
0
0
Na enkele uren begint het geluid te vervormen bij de tv box(robotachtige geluiden) Als ik tv programma's bekijk vtm Heb al 3 andere hdmi s geprobeerd . En andere hdmi ingangen. Helaas helpt dit me niet ook tv box al meerdere keren naar fabrieksinstellingen gezet. Heel vervelend weet iemand een oplos
Vraag
•
De Orange-community
1.1K
2
0