Dag allemaal, Enkele dagen geleden kreeg ik van Orange mijn nieuwe tv-box toegestuurd. Deze zou mijn oude tv-decoder gaan vervangen. Mijn tv-decoder pakte ik dus in en deed ik naar het postkantoor om hem terug te sturen want je krijgt een boete wanneer deze te laat of niet teruggestuurd zou worden.
Vraag
•
Decoder
3.2K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Na VRTNU gestreamd te hebben op mijn tv (toen had ik nog wel geluid), plots geen geluid meer op geen enkele zender. Höe komt dit, en vooral, hoe kan ik dit oplossen. Groeten
Vraag
•
Beeld & Klank
2.2K
6
0
Geaccepteerde oplossing
Beste allen, graag had ik vernomen of jullie ook minimaal 1 à 2 maal per week jullie tv box moeten resetten.
Vraag
•
Decoder
2.1K
3
0
0
Weet er iemand hoe het komt dat als we een programma dat we opgenomen hebben op BBC First willen bekijken dat we dan op momenten geen ondertiteling hebben of dat er maar een deel ondertitelt is?
Vraag
•
Tv-gids
2.7K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Na 5dagen is me tv nog steeds nie geactiveerd,wat moet ik doen,al 100keren gebeld na orange
Vraag
•
Decoder
2.8K
4
0
0
Beste, Ik wil mijn TV abonnement opzeggen maar via 5000 is dat zeer zenuwslopend. Op de site zelf kun je je TV abonnement niet opzeggen maar wel allerlei andere producten bijvoegen. Site moet duidelijk worden aan gepast. Hoe kan ik mijn tv abonnement nu op een makkelijke wijze annuleren?
Vraag
•
Decoder
7.7K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Goedemorgen, Ik wil mijn digicorder aangetekend terugsturen. Welk formulier moet ik bijvoegen in de doos als ik het opstuur? Mvg
Vraag
•
Decoder
5.9K
2
0
0
Beste, via de decoder en via de vtm go app op de tv valt het geluid af en toe weg, beeld blijft door lopen zonder geluid. dit duurt dan maximum een seconde of 5. alle toestellen werken via WiFi. iemand een oplossing hiervoor? een vaste kabel leggen voor internet is geen optie.
Vraag
•
App Orange TV
1.4K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Sinds ik vorige week een update uitvoerde wordt mijn TV niet meer automatisch aangeschakeld op het moment dat ik mijn decoder start en schakelt mijn decoder niet automatisch meer uit als ik mijn TV uitschakel. Ik moet dus steeds beide toestellen in-/uitschakelen, wat voorheen niet het geval wa
Vraag
•
Beeld & Klank
2.2K
3
0
0