Ik vraag me af of ze bij Orange er om doen of niet..... Ik verduidelijk zelf ben ik electrotechnieker en onze digibox valt soms volledig uit lampjes gaan uit dus alsof je hem uit de stekker trekt dan duurd het soms 10min tegen dat deze terug opstart. De externe voeding is het niet dit heb ik al gete
Vraag
•
Decoder
686
2
0
Wij kijken heel weinig live tv, mede doordat de decoder erg vaak vastloopt, opnieuw opgestart moet worden, ... De decoder is ondertussen ook al +5j oud. Ik zou een poging willen wagen om aan een nieuwe te raken die het wel goed doet (verschoot onlangs van de nieuwe telenet decoder bij vrienden ... z
Vraag
•
Decoder
449
2
0
0
Ugh aan iedereen! Vanaf 16.07 bieden we geen DAZN-kanalen meer aan in ons tv-aanbod. Omdat onze overeenkomst met DAZN/Eleven is afgelopen, hebben we moeten stoppen met het uitzenden van deze kanalen. Dit betekent dat de kanalen DAZN Eleven 1, DAZN Eleven 2 en DAZN Eleven 3 niet langer beschikbaar zu
Vraag
•
Zenders
7K
10
0
Ik zou graag morgen 01/07 de match van onze rode duivels graag in uitstel bekijken en zodoende deze match willen opnemen. Nu blijkt dat deze match niet voorkomt in de programmatie, zodoende kan ik nu die match niet opnemen.
Vraag
•
Tv-gids
511
2
0
0
Via een trailer wist ik dat het tweede seizoen van Star Trek Picard zou worden uitgezonden. Dus programmeerde ik mijn decoder daarvoor. In de programmatie daarentegen was er van dat tweede seizoen geen sprake maar stonden gewoon de afleveringen van het eerste seizoen (opnieuw!) vermeld. Toch werd he
Vraag
•
Tv-gids
556
3
0
0
Hallo iedereen, Ik ben sinds een jaar overgestapt van Telenet naar Orange, maar heb toch wat problemen met opgenomen programma's. Wanneer ik bv. Terzake (programma op Canvas) opneem, kan ik dat niet doorspoelen. ik krijg dan bovenaan het scherm in een zwarte balk de mededeling "de toets die je gebru
Vraag
•
Decoder
849
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hey, Recent overgeschakeld op Orange met tv en internet, GSM al 23 jaar klant. Vanaf de avond wordt het beeld op tv troebel, dubbel bij bewegende personages, niet op 1 maar meerdere zenders. Ook op opgenomen programma's. Bij vorige provider nooit meegemaakt. Hopelijk is er iemand die een oplossing h
Vraag
•
Tv-gids
1.3K
1
0
0
Hallo, Sinds een tijdje hebben we problemen met 1 of meerdere zenders van VRT. (het heeft goed gewerkt) Er komt dan op het scherm dat er geen signaal is en dat je opnieuw moet zoeken naar zenders. Ik dacht dat het kwam omdat de coax kabel tussen de muuroutlet en de tv-box uit 2 kabels bestond, dus h
Vraag
•
Instellingen
2.2K
3
0
0
Sinds een aantal dagen hapert het beeld van de televisie en valt internet soms weg. ik heb contact gehad met de helpdesk en de reset samen doorlopen. Nu werkt het echter nog minder. Enkel één en canvas gaan, op de andere posten komt de foutmelding d102. volgens de man aan de telefoon moet er een tec
Vraag
•
Beeld & Klank
1.2K
5
0
0