Discussies

Meer weergeven
  • Is smartcard compatibel met Orange?

Hallo Ik heb een tijdje tv van Orange. Ik bezit nu ook nog een smartcard van telenet die ik gebruikte op een tweede tv toestel. Normaal kan ik die aan iemand van de fam. geven die dan de gegevens van hun telenet abonement op de kaart kunnen plaatsen. Nu is mijn vraag kan orange dit ook doen zodat ik

Vraag

• 

Suggestie

2.1K

3

0

0

• TV plus app tv kijken via Flybox

Wanneer mijn ipad of iphone verbonden zijn met mijn flybox kan ik via de orange tv plus app geen live tv kijken. Probeer ik via 4G werkt het dadelijk. Ik zit in Belgie. Iemand een idee hoe dit op te lossen of hoe dit komt.

Vraag

• 

App Orange TV

1.8K

2

0

• Opnames behouden

Hallo iedereen, sinds vorige week overgeschakeld van Telenet naar Orange. Nu heb ik een paar vraagjes. Ik zie dat mijn opnames maar beschikbaar zijn tot een bepaalde datum. Waar kan ik dit instellen dat mijn opnames niet gewist worden? Ook hoe stel ik de tijd voor en na de opname in? En als laatste

Vraag

• 

Opnames

3.6K

2

0

0

• afstandsbediening nieuwe tv box

aan zij die het aanbelangen....Het kan gebeuren dat de bluetooth - verbinding van de afstandsbediening van de nieuwe tv-box plots verbroken wordt, dit is bij mij gebeurd nav een update. Waarom heb je een bluetooth-verbinding nodig? Heel eenvoudig als je de tv-box in een afgesloten kastje wil stoppen

Vraag

• 

Afstandsbediening

6.2K

2

0

• TV kijken via laptop

Beste, Er wordt al lang over gepraat maar hopelijk komt er snel wat van in de toekomst. Wij zouden het als klanten heel hard kunnen appreciëren mocht er een webapp of iets dergelijks komen zodat we tv kunnen kijken via laptop of pc. Momenteel is dit enkel mogelijk via de gsm of tablet. Helaas heeft

Vraag

• 

Chromecast

14K

4

0

0

• Volume instellen nieuwe decoder.

Sinds een paar weken heb ik de nieuwe decoder. In tegenstelling tot de vorige versie kon je daar wel het geluid regelen in de instellingen. Met de nieuwe decoder merk ik dat het geluid veel stiller is. Weet er iemand waar precies je dat kan instellen want ik vind het niet onmiddellijk. Dank.

Vraag

• 

Decoder

2.4K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Zenders spontaan verdwenen

Sinds vandaag (27/04/2022) zijn 9 zenders verdwenen. Het gaat om NPO1, NPO2, NPO3, Disney VL, CNN, BBC World, TVE, Arte en BBC First. Kan er me iemand vertellen waarom die zenders, vooral NPO verdwenen zijn en er NIKS in de plaats komt? Het tv-aanbod is nu wel heel arm geworden.

Vraag

• 

Zenders

3.9K

2

0

• NIEUWE ANDROID TV BOX GEEFT GEEN SURROUND DOOR

ik krijg geen surround geluid door van mijn nieuwe android tv box op mijn avr denon home cinema? in de instellingen van android tv box valt ook niets te regelen? iemand met een oplossing?

Vraag

• 

Decoder

1.9K

4

0

• Decoder problemen

Mijn decoder (bijna drie jaar) begint de laatste tijd stevig kuren te vertonen. Blijft soms hangen, kan dan niet meer van zender veranderen en dergelijke. Dan helpt enkel nog van de stroom halen en weer opstarten... Vroeger bij Telenet deed je die dan binnen bij een Telenet center en dan werd die na

Vraag

• 

Decoder

2.6K

2

0

0

• Nieuwe decoder - volume knoppen afstandsbediening

Goede middag, Heb net de nieuwe decoder ontvangen. Bestelling en installatie gingen supervlot dus prima gedaan. Er is echter één ding dat ik niet geconfigureerd krijg. Mijn geluid gaat allemaal door mijn surround systeem. Mijn tv toestel zelf staat altijd op mute en op de oude decoder kon je de deco

Vraag

• 

Afstandsbediening

2.2K

5

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten