Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Zwart tv scherm

als ik mijn tv opzet zie ik even welke zender het is dat komt erop maar ik krijg enkel zwart scherm. Op mijn box is er wel een oranje lampje. Wie kan mij helpen? Het is nog een nieuwe box van Orange.

Vraag

• 

Beeld & Klank

4.1K

1

0

0

• Programmering ontbreekt

Wanneer ik via de afstandbediening de programmering oproep staat er vaak maar één woord, en als ik op info duw, dan krijg ik niets. vraag ik info op over de programmatie 2 dagen verder krijg ik helemaal niet. Wel ambetant als je iets wil programmeren een eindje verder. Ik heb 2 decoders, en de ene d

Vraag

• 

Tv-gids

1.3K

3

0

0

• Enkel tv

Ik heb momenteel een love pack met dus gsm internet en tv. Nu hebben wij al lang problemen met de wifi. Valt te pas en te onpas uit. Eerst ligt het aan onze kabel, dan aan onze versterkers . Het ligt nooit aan orange . Waar we wel over tevreden zijn, is de tv. Kan ik enkel de tv nemen bij orange? Ka

Vraag

• 

Tv-gids

938

1

0

0

• Orange TV Plus app koppelen

Hallo, ik ben Orange newbie. Jarenlang Proximus klant geweest en dus niet gewend aan de interface van Telenet of Orange. Wegens verhuis moesten wij overschakelen naar kabel omdat er geen vaste telefoon aanwezig was. Ik moet zeggen dat het best een steile leercurve is om met Orange (tv) te leren werk

Vraag

• 

Instellingen

4.9K

1

0

• Tv gids geeft vanaf maandag “geen gegevens” meer

Zijn er problemen met de tv-gids? Ik wou mijn geplande opnames bekijken en zag dat die plots verdwenen waren, daarom keek ik in de tv-gids en zie dat er vanaf maandag plots “geen gegevens” staat, op elke zender en elke daarop volgende dag 😟 Zijn die problemen momenteel algemeen of is er een problee

Vraag

• 

Opnames

2.3K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Factory reset nieuwe tv box ?

Weet iemand hoe je de nieuwe tv box terug naar fabrieksinstellingen kan zetten, een factory reset dus? Ik dacht dat het knopje achteraan de box hiervoor diende maar dit geeft gewoon een power reset. Blijkbaar zou dit een toetsencombinatie zijn zei iemand me, maar hij wist ook niet juist meer welke..

Vraag

• 

Decoder

8.3K

5

0

0

• TV kijken in Spanje

Beste allen ik heb een Go Extreme abonnement. Ik ga regelmatig naar Spanje en verblijf nu 1/4 Spanje en 3/4 België. Is er een uitbreiding voor mijn abonnement mogelijk, zodat ik ook in Spanje TV kan kijken zonder dat ik mijn laptop met m’n TV moet verbinden en via mijn gsm op 4G moet connecteren. Di

Vraag

• 

Beeld & Klank

4.8K

4

0

0

• Zender verplaatsen

Kan ik een zender verplaatsen?

Vraag

• 

Tv-gids

776

1

0

0

• Lettergrootte tv gids

Is er een mogelijkheid om de lettergrootte aan te passen in de tv-gids en alle bijhorende besturingen van de tv? Dit is momenteel zeer klein en moeilijk leesbaar. Wij hebben net een nieuwe decoder (dus het nieuwste model). Bedankt.

Vraag

• 

Instellingen

2.4K

3

• Afstandsbediening configureren TV

Ik slaag er niet in om de afstandsbediening van de nieuwe Orange Android-TV decoder te configureren om de TV aan te sturen. In stap 3 van volgend artikel krijg ik de melding dat de afstandsbediening niet is verbonden. Stap 4 en 5 krijg ik niet te zien op het scherm. https://www.orange.be/nl/hulp/tec

Vraag

• 

Afstandsbediening

9.9K

5

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten