Geaccepteerde oplossing
Op deze pagina staat een formulering; https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/tv/orange-tv Met Orange TV of Orange TV Plus* kijk je rechtstreeks of uitgesteld televisie waar en wanneer je maar wil, raadpleeg je de tv-gids en nog veel meer op je smartphone, tablet of PC*. *Afhankelijk van het
Vraag
•
Decoder
10.6K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Sinds enkele dagen kan ik niet meer naar mijn opnames kijken op de tv. Opnames staat in het grijs en krijg het niet open. Ik heb sinds januari nieuwe digicorder (kleine). Ik heb de modem als ook de digicorder even uitgetrokken, zonder resultaat. Wat kan ik nog doen?
Vraag
•
Opnames
2.7K
2
0
0
Goedendag, ik ben nieuw hier en ik probeer via deze weg antwoord te vinden. Eind vorig jaar werd bij ons de nieuwe tv box geïnstalleerd. De installateur heeft toen probleemloos de afstandsbediening van de tv box met die van de tv gekoppeld. Ik was blij dat we maar 1 afstandbediening nodig hadden. On
Vraag
•
Afstandsbediening
524
0
0
0
Kom gisteren bij een orange klant die issues had met haar computer mensje heeft het niet breed. Ze had graag streaming naar haar TV gehad. Toen ik haar digibox zag bleek deze nog van de jaren stilletjes te zijn. Dus ik had haar aangeraden om orange te bellen voor een swap. Nu blijkt dat hiervoor 49e
Vraag
•
Decoder
5.4K
3
0
0
Sinds vandaag bij Orange: tot mijn grote verbazing geen play crime op de tv gids. Maar nog erger, ik kan geen enkel programma via de go play app bekijken. Het is telkens hetzelfde: 10 seconden kijken, 20-30 seconden een rood cirkeltje dat ' verbinding' zoekt. Ik heb 45 minuten gedaan om de eerste 15
Vraag
•
App Orange TV
1.5K
4
0
Hallo, Met de Go Play-applicatie heb je toegang tot alle content op Play 4, Play 5, Play 6, Play 7 en Play Crime. Als je de nieuwe decoder hebt, heb je onmiddellijk toegang tot Go Play. Zo niet, dan heb je toegang via je pc of tablet 😊. Je hoeft alleen maar een Go Play-account aan te maken en je ku
Vraag
•
Suggestie
9.9K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Na een panne vanmorgen met wifi in onze gemeente, merk ik dat nu nadat alles terug in orde is met tv-kijken alle bestaande opnames verwijderd zijn. Bovendien kan ik niet meer opnemen. Hoe oplossen?
Vraag
•
Opnames
1K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Net aan telefoon vernomen dat Play Crime geen zekerheid is bij Orange. Vind tevens ook geen livestream meer van Big Brother op Go play.
Vraag
•
Zenders
6.8K
6
0
Wanneer ik op mijn Philips OLED (model jaar 2023) met Google TV zoek in de Google Play Store dan vind ik geen Orange TV of Orange TV Plus app. Ik vind wel de Orange TV Luxembourg app. De Belgische apps lijken geen ondersteuning te hebben voor Google TV. Ze zijn precies enkel beschikbaar op smartphon
Vraag
•
Chromecast
2.9K
2
0
0
Orange werkt met de meegeleverde TVbox. Zal Orange ook de app beschikbaar maken op een zelf aangekochte Android TVbox zoals bv een Xiaomi ? Nu kan je de app enkel installeren op een smartphone, dit zou makkelijker zijn op een android TV box. Zal er natuurlijk voor zorgen dat niemand nog zal betalen
Vraag
•
Chromecast
2.1K
1
0
0