Geaccepteerde oplossing
Kan je de startpagina van de android tv-decoder aanpassen?
Vraag
•
Instellingen
913
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Graag willen we ook VRT Max, VTM Go... op de tv bekijken. Naar heel wat zoekwerk zou de TV Box ons een oplossing kunnen bieden, maar men spreekt van Android. Moeten we dan een tv die werkt op Android kopen of mag het een ander systeem zijn? Indien het een Android tv is, moet men dan nog zo'n
Vraag
•
Decoder
5.1K
5
0
0
Bij pauzeren kan ik digicorder daarna niet meer vooruit of achteruitspoelen en begint ie bij begin opname?! Ik moet dan eerst weer naar opnames gaan en klikken op: opname verder kijken…
Vraag
•
Decoder
844
2
0
0
Beste, Tot hiertoe was ik best tevreden over de diensten van Orange. Maar nu er zich eens een ernstig probleem voordoet besef ik hoe zwak jullie dienstverlening is. Zoals je uit het onderwerp kunt opmaken, zijn hier dus werken aan de gang in de straat. Koning Albertstraat 4 9310 Moorsel. Deze firma
Vraag
•
Suggestie
3.8K
3
0
0
Gisteren wou onze 4K decoder niet meer opstarten. Hij begon telkens automatisch opnieuw zichzelf op te starten. Na een reset kwam ik in een opstartmenu terecht. Enkele opties geprobeerd, maar een herstelling naar de fabrieksinstelling was onvermijdelijk. Na alles opnieuw te hebben ingesteld (dat din
Vraag
•
Zenders
1.8K
4
0
0
Beste, ik krijg foutmelding Code D101 op mijn tv. weet iemand hoe je dat wegkrijgt? Mvg
Vraag
•
Zenders
5.9K
2
0
0
Ik krijg mijn soundbar niet aangesloten op de SPDIF van de digibox..Dan komt er geen geluid uit..weet iemand hoe dit komt??ik heb hem nu op de tv aangesloten en zo werkt het wel
Vraag
•
Decoder
2.8K
2
0
0
Hallo... Men decoder is reeds meer dan 12h bezig met een update... Alleen ik heb toch die melding op tv .... Updating software,Please wait.. Ik heb reeds enkele keren de decoder zonder stroom gezet(Ja langer dan 30sec) maar dat geeft geen verschil.. Iemand een idee hoe dit op te lossen ?
Vraag
•
Decoder
1.7K
3
0
0
Beste Orange , Kunnen jullie mij een retourlabel sturen aub naar mailadres voor mijn box en modem terug te sturen aub met vriendelijke groeten berebrouckx Bart
Vraag
•
Decoder
2.2K
2
0
0