Geaccepteerde oplossing
Zijn er nog mensen die na installatie van de nieuwe tv box van Orange ervaren dat geluid en beeld niet 100% synchroon zijn? Ik gebruik gewoon de luidsprekers van mijn tv als audio uitvoer. De tv box is via HDMI kabel met de tv verbonden. Bij oude Orange decoder had ik dit probleem niet. Iemand een o
Vraag
•
Instellingen
4.5K
2
0
0
Beste, We hebben sinds vorige maand de nieuwe TV box maar het lijkt erop dat er geen surround komt naar de soundbar bij de TV zenders. De surround werkt wel op de Smart TV met de Netflix, Youtube apps, zeker met een duidelijke 5.1 test waar dan enkel de achterspeaker geluid geeft. Het rare is dat de
Vraag
•
Instellingen
6.4K
11
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb net het nieuwe type tv box van Orange. In de tv gids kan elk vtm programma rechtstreeks worden geopend in de vtm go app. Klopt het dat dit niet kan met vrt programma's, hoewel de vrt max app ook geïnstalleerd is?
Vraag
•
Tv-gids
2.8K
3
0
0
Orange heeft maandag het principe ingevoerd dat bij het bekijken van een opgenomen programma de eerste minuut reclame vooraf het progamma niet doorspoelbaar zal zijn. De reclameblokken tijdens het programma zal men nog kunnen doorspoelen. In het begin zal dit enkel van toepassing zijn voor vtm-progr
Vraag
•
App Orange TV
4.9K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Wij hebben sinds deze morgen enkel nog radiozenders op onze tv. Zappen naar de andere kanalen is niet mogelijk. Hoe los ik dit op? Alvast bedankt.
Vraag
•
Zenders
1.6K
2
0
0
Iemand een idee , heb al van alles geprobeerd
Vraag
•
App Orange TV
2.2K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Sorry maar ik ben al wat ouder en volg niet alle nieuwtjes. Voor velen misschien een domme vraag maar wat is de TV Box eigenlijk? Wat is het verschil met de "gewone" decoder? Wat heeft het van voordelen? Heeft men dan nog een decoder nodig? Alvast bedankt voor jullie antwoord
Vraag
•
Decoder
1.3K
2
0
0
Beste , Voor het omwisselen van de decoder heb ik al gevonden bellen naar 5000. Maar wat moet men selecteren voor het omwisselen en zelf installatie van de decoder ? Of kunnen we dit zelf regelen op ons klanten account mss toekomstgericht Mvg
Vraag
•
Suggestie
6.4K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben vandaag overgeschakeld van Proximus naar Orange. Ik wil een televisieprogramma, dat al begonnen was, herstarten. Dus terug van het begin zien. Hoe kan ik dat doen? Bij Proximus is er een knop "Herstarten" maar bij OrangeTV vind ik dat niet op het menuscherm.
Vraag
•
Instellingen
2.2K
4
0
0