ik ben sinds vandaag nieuwe Orange-klant. Alles werkt perfect, alleen stoort het me dat wanneer ik zap de informatiebalk het hele scherm vult (en dat voor minstens 5 seconden). Kan je dat nog op een of andere manier aanpassen?
Vraag
•
Tv-gids
1.1K
1
0
0
Ik zou graag het nieuwe F1 seizoen kijken, maar vind geen zender bij Orange waar dit kan? (Wij hebben TV Lite)
Vraag
•
Suggestie
3.7K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Vandaag net nieuwe TV Box ontvangen (2x zelfs zonder dit te vragen, maar daar gaat het hier niet om) Afgegaan op het modelnummer op de doos (ZC4455V-ORB) is dit een device van Arris, zeker geen onbekende in custom set top boxes (TN TVBox is Arris CXN960) Echter, als ik deze wil toevoegen in m
Vraag
•
Afstandsbediening
6K
4
0
Iemand de nieuwe decoder reeds in gebruik? Is deze zoveel "beter" als de vorige? Dan kan ik bepalen of het de moeite is om €49 te betalen. Wat ik nog steeds schandalig vind trouwens, aangezien mijn huidige decoder niet geweldig goed werkt.
Vraag
•
Decoder
3.5K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Wanneer ik een opname wil bekijken via de nieuwe tv decoder en start deze opname blijft het geluid van het gewone tv programma van dit moment ook geluid afspelen door de opname .Hoe kan ik dit oplossen
Vraag
•
Tv-gids
1.6K
1
0
0
Ugh aan iedereen ! Orange lanceert zijn nieuwe decoder! 😊 Het is gebaseerd op Android TV en heeft verschillende nieuwe functies: integratie van apps zoals Amazon Prime Video en Streamz, Youtube, een ingebouwde Chromecast of een nieuw cloudgebaseerd opnamesysteem. Wat zal er nieuw zijn? - De nieuwe
Vraag
•
Decoder
66.2K
31
0
Orange Belgium neemt een nieuwe settopbox in gebruik op basis van Android TV. Het kastje heeft 4k-ondersteuning en krijgt een aantal apps vooraf geïnstalleerd. Die apps zijn te gebruiken en te updaten zonder dat er een Google-account nodig is. Orange levert de nieuwe tv-decoder met apps van VRT NU,
Vraag
•
Beeld & Klank
4.9K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hey iedereen, Een tijd geleden heeft mijn dochter een abonnement aangemaakt voor Disney+. In eerste instantie geen probleem, maar nu wordt er amper naar gekeken. En daarom zou ik er graag vanaf willen. Alleen, vind ik niet direct hoe ik dat moet doen. Kunnen jullie helpen? Alvast bedankt Ilse
Vraag
•
Tv-gids
1.8K
3
0
Beste, Kan ik mijn decoder (niet de nieuwste versie) koppelen aan de ‘Orange TV plus’ app of is dit enkel mogelijk met de allernieuwste versie? Mvg.
Vraag
•
App Orange TV
2.4K
3
0
0
Ik heb Orange TV lite. En bekijk dit op de tv met de cast functie voor mijn " google chromecast met google tv". Dus mijn chromecast heeft een afstandsbediening. ( dat niet werkt voor normale tv, omdat er geen Orange app is) Maar dit zou toch zoveel gemakkelijker zijn als er een Orange app zou zijn v
Vraag
•
Chromecast
6.7K
2
0
0