Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Waarom is RAI UNO verdwenen uit de zenderlijst?

Oorspronkelijk waren er 2 Italiaanstalige zenders opgenomen in de lijst. Eerst is Mediaset verdwenen, en recent is RAI UNO verdwenen. Dat terwijl de maandprijs voor TV stijgt vanaf januari. En dat in alle stilzwijgen! Welke vooruitzichten zijn er om terug Italiaans te kijken?

Vraag

• 

Zenders

4.8K

2

0

• Reset recorder

Daar juist ben ik goed geholpen door een technieker van Orange . Had al alles geprobeerd maar niets hielp Met de hulp van de technieker . Komt er op aan dat je reset moet uitvoeren . - Trek eerst de stroomkabel uit,wacht even - steek dan de stroomkabel en duw op de resetknop helemaal rechts gelijker

Vraag

• 

Suggestie

5.8K

1

0

0

• Verschil telenet digicorder en orange decoder

Ik ben even aan het uitzoeken wat de verschillen zijn (behalve de prijs) tussen m'n telenet pakket en een vergelijkbaar Orange Pakket. Ik vroeg me af of hier gebruikers zitten die vroeger met een telenet digicorder tv keken en nu via Orange. Ik had volgende vragen omtrent de verschillen : - Zijn er

Vraag

• 

Decoder

6K

3

0

• Ik kan niet opnemen

ik ben onlangs TV klant geworden en heb Orange TV gekozen. ik heb in de menu van de decoder "opnames" staan maar ik kan niet opnemen. ook op de "rec" knop duwen van de afstandsbediening werkt niet. Via de app krijg ik de melding "er werd geen TV- decoder gevonden op je netwerk". de decoder is wel aa

Vraag

• 

Opnames

2.1K

1

0

0

• Home Internet en TV

Ik heb op dit moment Home Internet en had hier graag TV ook nog aan toegevoegd aangezien er mij werd verteld dat dit op elk moment kon toen ik mijn contract af sloot - het is dus ook zonder mobiel nummer. Ik ben voor ik belde nog even naar een Orange-shop geweest om nogmaals te vragen of dit mogelij

Vraag

• 

Tv-gids

1.7K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange tv app weer ok

gisterenavond naar 5000 gebeld om melding te maken dat tv app op iPhones en iPads niet meer werkte, als antwoord kreeg ik te horen dat er een algemeen probleem was maar dat men er mee bezig waren en het zou morgen of overmorgEN opgelost moeten zijn, Echter gisterenavond laat bleek dat de koppeling t

Vraag

• 

App Orange TV

2.4K

2

0

• Chromecast

Waarom krijg ik deze fout altijd je hebt het maximum aantal sessies voor deze zender bereikt en dan komt foutcode ZCR

Vraag

• 

Tv-gids

1.7K

1

0

• Telenet tv met kaartje

Hallo, Momenteel zijn we klant bij telenet. 2e en 3e tv hebben een kaartje. Als we zouden overschakelen naar orange, wat ook via coax werkt, zouden die tv's nog werken? Alvast bedankt voor jullie antwoord. Groetjes,

Vraag

• 

Tv-gids

2.6K

2

0

0

• CI+ kaartjes bij Orange

Wegens al jaren erg goede ervaringen met Orange GSM, kijk ik al eens om het hoekje om met internet, tv en vaste lijn ook van Telenet naar Orange te gaan. Ik ben er ooit in geslaagd om in zo'n all-in-one pakket van Telenet de digicorder uit te wippen en op alle tv's hier in huis gebruik ik CI+ module

Vraag

• 

Suggestie

5.7K

6

0

0

• Orange TV plus app problemen aanmelden

Ik heb sinds kort het Orange TV lite abbonement, maar ik kan voorlopig nog niets kijken omdat ik me niet kan aanmelden via de orange tv plus app (via Iphone). Telkens ik op aanmelden klik, krijg ik de boodschap "internal service error". Is er iemand die hier ook ervaring mee heeft, of weet waar dit

Vraag

• 

Instellingen

1.6K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten