Geaccepteerde oplossing
Hoy iedereen, Vandaag thuis gekomen van het werk, we zetten de TV aan en we krijgen wel beeld geen geluid. Instellingen gecontroleerd, decoder herstart, niets. Wel nog geluid bij het kijken naar netflix of YouTube, maar niets via de decoder. Dus even de HDMI in een andere poort geprobeerd, nog steed
Vraag
•
Beeld & Klank
12.3K
1
0
Ugh allemaal ! Totem merkt dat er sommige klachten zijn over de TV. Hieronder vind je een lijst met tests en controles die je kan uitvoeren voor je de klantendienst belt: Geen beeld Is het voedingslampje (links) uit? Controleer de elektrische aansluiting, herstart met de schakelaar. Het voedingslamp
Vraag
•
Tv-gids
14.3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Wordt uitgesteld kijken via Orange TV mogelijk? Bij de concullega’s is dit wel beschikbaar betalend en bij Proximus zelfs gratis! Love trio Kan uitgesteld kijken niet langer dan 1 uur? ORANGE TV
Vraag
•
Suggestie
3.5K
1
0
0
ik heb internet signaal voor computer en playstation maar geen signaal voor tv te kunnen zien sinds gisterenavond.wat kan ik doen?
Vraag
•
Decoder
4.8K
1
0
0
Sinds vanmorgen is op mijn tv een aantal zenders (Vitaya vind ik heel erg!!) weg en zijn VTM HD, VTM2 EN VTM3 toegevoegd pff echt zonde..klagen heeft geen nut ik weet maar toch
Vraag
•
Tv-gids
2.3K
1
0
0
goeiedag, Ik zou graag een 2de digicorder op mijn slaapkamer plaatsen, is er een andere manier om deze te laten werken dan met een coax kabel te moeten doortrekken? Mvg jonathan
Vraag
•
Tv-gids
2.6K
1
0
0
Awel, goedenavond ook ik ga hier eens een vraag stellen! Wanneer word het in orde gebracht dat je de hele serie kan opnemen in en keer? Dat was voorheen zo en nu is alles verdwenen. Waarom??????????????? Nu is het een opname per keer en de rest moet je dan manueel doorvoeren. Fijn is anders. Hopelij
Vraag
•
Tv-gids
4.2K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Zijn er plannen in de toekomst voor de android app ( Orange tv ) Beschikbaar te maken voor via de pc te kijken ? Mijn vrouw heeft meestal de tv voor haar en ik zit enorm veel achter mijn pc. Het zou super handig zijn voor Orange tv via de computer te kijken ( vooral voetbal ) Ik weet dat er e
Vraag
•
Tv-gids
5.5K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Beste alles werkt ok vandaag. Kan je met de afstandsbediening van orange de ondertiteling opvragen of moet dit met de afstandsbediening van de televisie zelf? Thx
Vraag
•
Instellingen
9.1K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi, Net Orange geworden en al een vraag 😒 Hoe kan ik het geluid van mijn geluidsinstallatie bedienen? In mijn setup gaat de HDMI kabel van de decoder naar mijn versterker. Een tweede kabel gaat van de versterker naar mijn TV. Met de afstandsbediening wil ik dus - tv aan/uit zetten (is gelukt) - vo
Vraag
•
Afstandsbediening
6.4K
5
0