Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Tv werkt niet

Hallo mensen Mene tv weerkt nie meer wa moe ik doen?

Vraag

• 

Tv-gids

2.1K

1

0

Tv doet raar

Hallo ik heb een probleem daarnet kreeg ik tv niet opgestart , nu is die opgestart maar in recter bovenhoek staat zandloper met even geduld naast , wat is dat???

Vraag

• 

Tv-gids

2.7K

2

0

0

• Ondertitels aan / uit zetten

Sommige programma's worden uitgezonden in verschillende talen maar deze kunnen ondertitels bevatten. Je kan deze ondertitels zelf aanpassen , aan of uit , via je eigen decoder. Je kan de configuratie instellen per programma maar je kan dit ook instellen voor alle programma's. Hoe gaat het in zijn we

Vraag

• 

Instellingen

9.6K

3

0

• Reeds zicht op een nieuwe decoder ?

Hallo, Is er reeds zicht op een nieuw type decoder, we zijn nu toch al 2021 en als je kijkt naar Orange Frankrijk is het nieuwe type decoder al reeds goed ingeburgerd. Hier in België zit je nog met een decoder die doet denken aan het tijdperk van Filmnet 😉. Plus dat hij ook kan dienstdoen als warmh

Vraag

• 

Suggestie

23.2K

11

0

het geluid niet meer regelen via decorder

Hallokes, Sinds vandaag kan ik het geluid niet meer regelen via de afstandsbediening van de decorder. ook de optie om het geluid uit te zetten werkt niet op de afstands bediening. Heb al in de instellingen gekeken maar niets gevonden of niet goed gezocht ;-). Ook loopt de decorder regelmatig vast en

Vraag

• 

Decoder

6K

2

0

0

Foutmelding D102

Sinds vandaag 10u is er orange geïnstaleerd bij ons in huis. Decorder 1 werk naar behoren en heeft de zenders die we wensen. Decoder 2 kan echter maar 3 zenders nemen en krijgt op de anderen de foutmelding: code D102 Enig idee wat hier een oplossing voor zou kunnen zijn?

Vraag

• 

Zenders

4.4K

2

0

0

• Kabeltelevisie

Ik heb een abonnemenet internet flybox @ home 12 maanden Ik zou graag kabeltelevisie willen opstarten maar ik vind zo geen pack alleen.. Enkel in combinatie met internet en tvvia orange website... Hoe kan ik enkel nog kebeltelevisie aanvragen zonder internetabonnement.. want ik heb dit al.. Bedankt

Vraag

• 

Tv-gids

3.9K

2

0

0

• Orange TV app and Apple TV

Deze vraag zet ik hier neer gevraagd door Christel. Christelvp ‎27-12-2020Orange tv app en Apple tvBeste, Heb zojuist een Apple TV gekocht voor op de slaapkamer. Nu was ik beneden een programma aan het bekijken en ik dacht ik ga boven verder kijken via de orange app op mij iPhone en Apple TV maar nu

Vraag

• 

App Orange TV

6.2K

2

0

0

• beperkt zendschema - ondermaatse programma-info

Gasten, Wat is dat de laatste (?) tijd met de zeer summiere programma informatie bij de TV guide? Even de korte samenvatting van een film checken of kijken welke acteurs erin meespelen? Vergeet het. Ook is het niet langer mogelijk om in het zendschema meer dan een dag vooruit te scrollen. Om bv. te

Vraag

• 

Tv-gids

3.2K

2

0

0

Afstandsbediening defect

Hallo, mijn afstandsbediening van de decoder is kapot en om TV app op mijn gsm te koppelen moet ik in het hoofdmenu kunnen. Is er een andere manier om te koppelen zonder afstandsbediening? Alvast bedankt Grts Andy

Vraag

• 

Afstandsbediening

3.8K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten