Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Tweede tv toestel

We hebben een Love Trio abonnement. Bij de installatie van onze tv en internet menen we ons te herinneren dat we zonder extra kosten een tweede toestel konden gebruiken, indien dit een smart tv zou zijn. Nu is het zover en hebben we een tweede toestel voor op onze slaapkamer. Echter lijkt het toch n

Vraag

• 

App Orange TV

3.7K

3

0

0

• Decoder loopt vast

Het is nu geruime tijd dat mijn decoder vast loopt en opnames in geblokt worden vertoond, support dienst registreert het issue en moet 2 werkdagen wachten voor men mij terug belt om dieper te analyseren. Kan men niet gewoon de decoder omwisselen, internet, tv is allemaal goed, het is de decoder, wat

Vraag

• 

Decoder

2.6K

2

0

0

• Tv gids enkel geen gegevens beschikbaar

Sinds gisteren heeft tv gids op alle zenders geen gegevens beschikbaar. Wie heeft nog dit probleem of hoe op te lossen kan zo niets opnemen

Vraag

• 

Tv-gids

2.1K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Herbekijken tv programma

Kan je via orange bijvoorbeeld het nieuws gewoon herbekijken zonder deze hoeven telkens op te nemen. Want ik zie dat niet zo direct

Vraag

• 

Opnames

18.4K

4

0

• Soundbar en decoder?

Heb mezelf een mooie soundbar gekocht en zoek de beste manier om de decoder daarmee te verbinden. Kan via hdmi arc (maar dan naar tv, want decoder heeft maar één hdmi, die naar tv gaat) ofwel via de s/pdif aansluiting op de decoder. Alleen vraag ik me af welke kabel ik dan precies moet gebruiken, op

Vraag

• 

Beeld & Klank

4.1K

1

0

• Voetbalabonnement opzeggen

Hallo, hoe kan ik mijn abonnement op Belgisch voetbal uitzetten? Ik ben het ondertussen beetje beu en kijk bijna nooit meer, wil dus ook die kosten niet meer. Groeten,

Vraag

• 

Zenders

3.8K

1

0

0

• Verbruik van TV decoder in waakstand is veel te hoog

Ik ben nu een tijdje in het bezit van een Orange TV decoder Hij werkt prima, maar het (waakstand)verbruik is niet van deze tijd Waarom is er geen optie in het menu om HD uit te schakelen, deze draait constant dag en nacht? Gemeten verbruik: Aan stand: 10,8W Waakstand: 9,6W Er is dus zo goed als geen

Vraag

• 

Suggestie

3.7K

3

0

• Nieuw Orange TV Plus aanbod !

Ugh allemaal ! Er komt iets nieuws in de stam! Totem heeft goed nieuws: er bestaat nu een tv-aanbieding die ook beschikbaar is op pc / tablet / smartphone. Jullie hebben nu de keuze tussen twee verschillende TV-offers om toe te voegen aan Love Duo/Home: Met Orange TV Lite krijgen jullie toegang tot

Vraag

• 

App Orange TV

10.8K

11

0

• Universele afstandsbediening koppelen

Hallo, onze afstandsbediening van de orange tvdecoder is spoorloos verdwenen. Omdat ik op dit forum las dat de all for one 5 afstandsbediening op de orange decoder werkte,kocht ik deze maar ik krijg hem helaas niet 'gematcht' met de decoder. Weet iemand hoe dit moet?

Vraag

• 

Afstandsbediening

3.5K

3

0

0

• Koppelen gsm tv

Voor ik de mesch WiFi gebruikte kon ik de tv koppelen met de gsm. Nu sinds die mesch kan ik niet meer ontkoppelen krijg ik steeds een melding dat de internetverbinding niet werkt. Maar op de rest van de toestellen heb ik WiFi. Raar. Kan geen nieuwe toestellen toevoegen ook.

Vraag

• 

App Orange TV

1.8K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten