@Totem Beste, Dit is misschien de zoveelste topic over de tv decoder. Maar vroeg me af of er al zicht is op een nieuwe versie en of releasdatum. Ben weg gegaan vanwege de decoder en zal pas terugkomen wanneer dat er een nieuw model is. Niet vergeten dat de huidige decoder dat Orange aanbied al 6 a 7
Vraag
•
Suggestie
1.9K
1
0
Mijn onkel is onlangs klant geworden , weggegaan bij telenet … bij telenet was tv limburg geen probleem hier lijkt het om een of andere redene niet te lukken. Als het werkt op telenet is er geen redene dat het niet op orange werkt ! Postcode is 3920 , iemand enige suggestie?
Vraag
•
Zenders
3.9K
4
0
Zoals het onderwerp aangeeft, lukt het niet om met een Iphone 7 te casten naar de chromecast. Het tekentje om te casten licht niet op. via andere apps lukt het casten wel. Via een samsung gsm kan er wel gecast worden met de orange-app. ik herstartte de decoder reeds. Ook verwijderde ik de app en ins
Vraag
•
Tv-gids
3.8K
2
0
Hallo mensen ik heb een probleem met internet op kamer. Als ik naar YouTube kijk op tv in de kamer val hij regelmatig uit Groetjes Luc vonck
Vraag
•
Suggestie
5K
2
0
Nog steeds geen Orange PC app zag ik in een vorige topig die al een paar jaar is uitgesmeerd, mensen markeerden die als opgelost, maar is inderdaad nog niet opgelost, klanten blijven er naar vragen. Is toch onhandig om van een telefoon beeld te swipen naar een projector om de Rode Duivels op bioscoo
Vraag
•
Chromecast
2.5K
2
0
Hallo, Bovenstaande dongle is niet meer te krijgen. Wij zouden graag aan onze smarttv, een LG42LB582v een hoofdtelefoon via bluetooth kunnen aansluiten. Wie kan helpen, welke soort bluetooth dongle kan ik in de plaats kopen, en hoe sluit ik zoiets aan? En een tv box met bluetooth afstandsbediening,
Vraag
•
Tv-gids
3.4K
3
0
0
Hallo, iemand iets gehoord over de komst van de ci+ module naar Orange ? Ik vraag dit omdat er op een paar andere fora over gesproken wordt. Maar het is wel van horen zeggen en denken enz… Dus het kon zijn dat er hier iemand iets opgevangen had. Dat zou wel iets moois kunnen worden dan, want dan kan
Vraag
•
Suggestie
7.6K
1
0
Heeft er nog iemand het probleem dat de tv gids vanaf overmorgen (meteen na middernacht van zaterdag op zondag) overal “geen gegevens” weergeeft of weet iemand waaraan het kan liggen? alvast bedankt
Vraag
•
Tv-gids
4.3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Vanmorgen internet en tv laten installeren door de installateur. Internet werkt goed en geen problemen mee. Tv kan ik alleen één en canvas krijgen. Voor al de andere zenders geeft hij foutmelding code d102. Meermaals gebeld naar de klantenservice en zei zeiden iedere keer dat alles geactiveer
Vraag
•
Zenders
7.6K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Waarom kan ik via de Orange Tv App de 18 + zenders (Penthouse) niet streamen, deze staan gewoon niet op de zenderlijst. Via de decoder staan ze er wel op, maar streamen via de App is niet mogelijk omdat ze in de zenderlist op de App niet staan vermeld.
Vraag
•
App Orange TV
8.7K
3
0